منابع و مأخذ
اکبرزاده جهرمی، سید جمالالدین (1396). پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانهای. فصلنامه علمی مطالعات رسانههای نوین، 3(10)، 41-80. doi: 10.22054/cs.2017.21226.204
بشیر، حسن و کوهی، احمد (1391). تلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای. دوفصلنامه علمی
مطالعات بین رشتهای در رسانه و فرهنگ، 2(2)، 83-107. SID.
https://sid.ir/paper/222420/fa
باقرپور، پیمان، موسوی، حسین و آذربخش، سید علی محمد (1400). راهکارهای همگرایی میان صداوسیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا. فصلنامه علمی مطالعات رسانههای نوین، 7(25)، 392-359. doi: 10.22054/nms.2021.48146.867
دالزتو س، لوگمایر آ. (2016). همگرایی رسانهای. ترجمۀ سمیه لبافی، امیر مختاری، محدثه عقبایی (1397). تهران: انتشارات دنیای اقتصاد.
شمسایینیا، سارا، اسمعیلنژاد، معصومه (1398). همگرایی رادیو و رسانههای نوین؛ موردپژوهی صداوسیمای ج.ا.ایران. نشریه علوم خبری، 8(29)، 176-199.
Akbarzade jahromi, S. J. (2017). Post-Television in Iran: Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB) Response to Media Convergence. New Media Studies, 3(10), 43-88. doi: 10.22054/cs.2017.21226.204. [In Persian]
Bashir, H. & Kuhi, A. (2012). Television and Media Convergence Culture. Interdisciplinary Studies in Media and Culture, 2(2), 83-107. [In Persian]
Bagherpoor, P. mousavi, H. & azarbakhsh, S. A. M. (2021). Solutions for convergence between IRIB and cyberspace in content production. New Media Studies, 7(25), 392-359. doi: 10.22054/nms.2021.48146.867. [In Persian]
Cultura, RJ. (2011). Secretaria de Estado de Cultura Anuncia Mais de R$ 40 Milhões em Editais, November 8. http: //www. cultura. rj. gov. br/materias/ secretaria-de-estado-de-cultura-anuncia-mais-de-r-40-milhoes-em-editais. Schaefer, Eric. 1999. Bold! Daring! Shocking! True! A History of Exploitation Films, 1919–1959. Durham, NC: Duke University Press.
Doyle, Gillian. (2015). Guest editor's introduction to the special issue: multiplatform strategies. Journal of Media Business Studies, 12(1), 3-6.
Jenkins, H., Ian, C., Steinberg, M. (2013). Media mix is anime’s life support system: a conversation with Ian Condry and Marc Steinberg. Confessions of an Aca-Fan, November 8.
Hartley, J., Potts, J., Cunningham, S., Flew, T., Keane, M., & Banks, J. (2013). Key concepts in creative industries. Los Angeles, London, New Delhi, Singapore, Washington DC: Sage.
Pratten, R. )2015(. Getting Started with Transmedia Storytelling. a practical guide for beginners 4nd edition. CreateSpace Independent Publishing.
Shamsaeineia, S., & esmailnejad, M. (2019). Convergence of radio and new media: The case study of Islamic Republic of Iran. News Science, 8(29), 176-199. [In Persian]
Silverman, D. (2016). Qualitative Research. SAGE Publications. 568p.
Sousa, M. N., de Lemos Martins, M., & Zagalo, N. (2015). Transmedia storytelling: The roles and stakes of the different participants in the process of a convergent story, in divergent media and artifacts. In A. Lugmayr & C. Dal Zotto (Eds.), Convergent divergence—Crossdisciplinary viewpoint on media convergence. Germany: Springer Publishing.
Steinberg, M. (2012). Japan’s Media Mix: Franchising Toys and Characters in Japan. Minneapolis, MN: University of Minnesota Press.
Rutledge,P. (2015). The Transmedia Trip: The Psychology of Creating Multi-Platform Narrative Engagement for Transmedia. Migration. Transmedia Storytelling Conference. Hanover, Germany. March 18, 2015.
Rajewsky, Irina O. (2002). Intermedialität. Stuttgart: A. Francke UTB. p. 13
Rohn, U., Ibrus, I. (2018). A Management Approach to Transmedia Enterprises. The Routledge Publishing.