منابع و مأخذ
فارسی
آذری، غلامرضا(1385). «تئاتر یک مدیوم ارتباطی (قسمت اول)»، مجله صحنه، ،شماره 56: 71-75.
آقاپور، مهدی(1385). نقش تئاتر در جامعه، در مجموعه مقالات تئاتر و جامعه، تهران: سوره مهر.
اربابی، محمود( 1374). تئاتر و عوامل بازدارنده آن، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
استوری، جان(1386). مطالعات فرهنگی دربارة فرهنگ عامه، ترجمه حسین پاینده، تهران: آگه.
انوری، حسن(1386). «طنز حافظ: ساختار طنز ادبی و نمونه هایی از طنز در نظم و نثر فارسی»، مجله فردوسی، شماره 52 و 53: 20 تا 22.
بنت، سوزان(1386). تماشاگران تئاتر: نظریهای در خصوص تولید و دریافت، ترجمه مجید سرسنگی، تهران: نمایش.
بینام(1363).«واژههای تئاتر»، مجله نمایش، دوره قدیم، شماره 3: 40 تا 41.
حریری، نجلا(1385). اصول وروشهای پژوهش کیفی، تهران: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات.
عابدی جعفری، حسن، تسلیمی، محمد سعید و فقیهی، ابوالحسن؛ شیخ زاده، محمد (پاییز و زمستان، 1390). «تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی»، اندیشه مدیریت راهبردی، سال پنجم، شماره دوم: 198-151.
فاضلی، نعمتالله(1391)، مردمنگاری هنر: (هنر و ادبیات، جستارهای جامعه شناختی و انسان شناختی در زمینه شعر، نقاشی، فیلم، موسیقی، عکاسی، گرافیک)، تهران: فخراکیا.
فدایی حسین، سیدحسین(اردیبهشت 1388).«تئاتر و مخاطب امروز»، نشریه بیناب، شماره 13: 148-161.
لیندلف، تامس؛ تیلور، برایان (1388). روشهای تحقیق کیفی در علوم ارتباطات، ترجمه عبدالله گیویان، تهران: همشهری.
مهدیزاده، سید محمد(1391). نظریههای رسانه: اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی، تهران: همشهری.
نیکو، مینو و دیگران(1381). شناخت مخاطب تلویزیون، تهران: انتشارات سروش.
ویندالسون، بنوگسیگنایز و جین اولسون (1376). کاربرد نظریههای ارتباطات، ترجمه علیرضا دهقان، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها.
ویلیامز، ریموند(1386). «درک تئوری رسانه»، ترجمه رحیم قاسمیان، تهران: نشر ساقی.
ویمر، ویمر؛ دومینیک، جوزف آر(1384). تحقیق در رسانههای جمعی، ترجمه کاووس سید امامی، تهران: انتشارات سروش و مرکزتحقیقات،مطالعات و سنجش برنامهای.
انگلیسی
Braun, V. & Clarke, V. (2006), “Using thematic analysis in psychology” , Qualitative research in psychology, Vol. 3, No. 2, Pp. 77-101.
Sinfield, a. (1983), society and literantre, London: Methuen.
Spiggle, s. (1994), analysis and interpretation of qualitative data in consumer research. Journal of consumer research, 21, 491-503.
.