منابع و مأخذ
بروجردی، مهدخت و سید حسن ایلالی (1397). «پیامدهای زیست مجازی ایرانیان»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، شماره 16: 94-62.
بیچرانلو، عبدالله (1392). آیندهنگاری رسانهها. تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
دال زتو، سینزیا و آرتور لوگمایر (1397). همگرایی رسانهای. ترجمۀ سمیه لبافی امیر مختاری و محدثه عقبایی. تهران: انتشارات دنیای اقتصاد.
دیوسالار، عبدالرسول (1391). قدرت اطلاعات تأثیر اطلاعات بر نظریه توسعه. تهران: انتشارات تیسا.
عقیلی، سید وحید و احسان پوری (1390). «تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر ارتباطات بینفردی کاربران». فصلنامه علمی مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات، شماره 3: 42-25.
کاستلز، امانوئل (1389). عصر اطلاعات: اقتصاد، جامعه و فرهنگ: پایان هزاره. ترجمۀ احد علیقلیان و افشین خاکباز. تهران: نشر نو.
کیهانی، امیر و محمدمهدی فرقانی و افسانه مظفری (1397). «نقش رسانههای اجتماعی موبایلی در شکلگیری هویت قومی دانشجویان». فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، شماره 53: 284-249.
معتمدنژاد، کاظم (1389). ارتباطات بینالمللی. تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانهها.
مهدیزاده، سید محمد (1393). نظریههای رسانه اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی. تهران: انتشارات همشهری.
مهدیزاده، سید محمد و اقبال
خالدیان و مهراوه فردوسی (1396). «نقش نرمافزار اجتماعی تلگرام در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رأیدهندگان»،
فصلنامه علمی مطالعات رسانههای نوین، شماره 10: 39-1.
وبگاه دیتارپورتال (2018). بازیابیشده در:
https://www.slideshare.net/DataReportal/digital- iran-januray 2018
Griessner, M. C. (2012). News agencies and Social Media. University Of Oxford.
Heinz, W., Nienstedt, S., Russ, M., & Bartosz, W. (2013). Journalism and media convergence. Boston: De Gruyter.
Jenkins, H. (2006). Convergence Culture, where old and new -media collid. New York: New York University Press.
McQuail, D. (2006). Mass communication theory: An introduction. Sage Publications, Inc.
Meyer, K. M., & Tang, T. (2015). ‘Social Journalism: Local news media on Twitter’. International Journal on Media Management, 17(4), 241-257.
Paterson, C. (2006). News agency dominance in international news on the internet. Papers in international and global communication, 1(06).
Rasmussen, T. (2000). Social Theory and Communication -Technology. Aldershod Ashgate.
Schulten-Jaspers, Y. (2015). ‘News Agencies Will Remain Key Anchor for the Media Industry in Germany Survey Respondent’s Believe’. Retrieved from https://en.ejo.ch/media-economics/taking-wire-agencies-future-news