منابع و مآخذ:
اصفهانی، نوشین(1388). جهانگردی ورزشی، چاپ اوّل، تهران: انتشارات عصر انتظار.
پیکارد، رابرت(1387). اقتصاد رسانهها؛ مفاهیم و مسائل آن، ترجمۀ داوود حیدری، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
جهانگیر، منصور(1381). قانون اساسی ج.ا.ا. مصوب 1358: اصلاحات و تغییرات و تتمیم قانون اساسی مصوب سال 1368، تهران: چاپ دیدآور.
حافظنیا، محمدرضا(1380). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران: انتشارات سمت.
حسینپور، حجت(1378). بررسی میزان و علل بهرهمندی دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانهای شهرستان شادگان از تلویزیونهای درونمرزی و برونمرزی، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکدۀ علوم اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.
دلاور، علی(1382). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی، تهران: انتشارات رشد.
رضاقلیزاده، بهنام(1389). مروری بر اثرات رسانهها بر گردشگری، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، شمارۀ 4: 185-159.
رضوانی، علیاصغر(1374). جغرافیا و صنعت توریسم، چاپ اوّل، تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
ساروخانی، باقر(1383). روشهای تحقیق در علوم اجتماعی، جلد 1: اصول و مبانی،چاپ نهم، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
طالب، مهدی(1369). چگونگی انجام مطالعات اجتماعی، تهران: انتشارات امیرکبیر.
کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری(1379). اصول بازاریابی، ترجمة: بهمن فروزنده، اصفهان: آتروپات.
گیل، دیوید و آدامز، بریجیت(1384). الفبای ارتباطات، ترجمۀ رامین کریمیان، مهران مهاجر و محمد نبوی، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
محسنیانراد، مهدی(1384). ایران در چهار کهکشان ارتباطی، جلد سوم، تهران: سروش.
محسنیانراد، مهدی(1387). آسیبشناسی مخاطبپنداری در حوزۀ رسانهها، جهانی شدن و عصر پس از دهکدۀ جهانی، تحقیقات فرهنگی، تهران: پژوهشکدۀ مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری.
مککوایل، دنیس(1387). مخاطبشناسی، ترجمۀ مهدی منتظرقائم، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
نیکو، مینو؛ سعادت شیخ، وازگن سرکیسیان و ایما سعیدیان(1381). شناخت مخاطب تلویزیون با رویکرد استفاده و رضامندی، تهران: سروش.
ویمر، راجردی و دومینیک، جوزف،آر(1384). تحقیق در رسانههای جمعی، ترجمۀ کاووس سیدامامی، تهران: سروش.
ویندال، سون(1376). کاربرد نظریههای ارتباطات، ترجمۀ علیرضا دهقان، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
Blumler, Jay G. Ed. Katz, Elihu, Ed. (1974) The Uses of Mass Communications: Current Perspectives on Gratifications Research. Sage Annual Reviews of Communication Research, Volume III.
Echtnter, M and Ritchie, G (2013). Advertisement on Consumers Attitudes and Infectious Towards Travelling in Asia States.
Ogechi, Enemuo, B. and Amaechi, B. The Role of Mass Media in Tourism Development in Abia State, Journal of Tourism, Hospitality and Sports, Vol.11, 2015, p 44 (Online) at: http//www.iiste.org
Okaka,Wilson. The Role of Media Communications in Developing Tourism Policy and Cross‐Cultural Communication for Peace, Security for Sustainable Tourism Industry in Africa, Kyambogo University Kampala‐(Uganda), Organized by the International Institute for Peace through Tourism (IIPT), United States of America (USA), Held At Serena International Hotel and Conference Centre, Kampala, Uganda, May 19‐22, 2007
Praveen, Kumar, S. Global Review of Research in Tourism, Hospitality and Leisure Management (GRRTHLM), an Online International Research Journal, Centre for Tourism and Hotel Management, Madurai Kamaraj University, Madurai: 2014 Vol: 1 Issue 3