منابع و مأخذ
افقهی، اسماعیل(1394). «جریانسازی رسانهای از نظر تا عمل». فصلنامه نقد کتاب اطلاعرسانی و ارتباطات.
آذربخش، سیدعلی محمد(1392). درآمدی بر نقش رسانهها در جریانسازی، قم: مرکز پژوهشهای اسلامی صداوسیما.
بشیر، حسن(1392). رسانههای بیگانه: قرائتی با تحلیل گفتمان، تهران: سیمای شرق.
دهخدا، علیاکبر(1377). لغت نامه دهخدا، تهران: انتشارات و چاپ دانشگاه تهران.
عبدللهی، رضا، محسن شورگشتی و بابک اخوتپور(1391). نقش رسانههای نوین در جنبشها اجتماعی، مطالعات فرهنگ ارتباطات.
فاتح، ابوالفضل و مهدی ادیبان(1389). «عوامل مؤثر بر جریان و مدیریت خبر در ایران». فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات.
قربانی، حسن(1390). شگردهای خبرنویسی. تهران: سروش.
نصراللهی، اکبر(1391، آبان 10). رسانه بدون پشتوانه اعتماد مخاطب از اثرگذاری محروم است. بازیابی از خبرگزاری ایسنا: http://isna.ir
نصراللهی، اکبر(1393). راهنمای پوشش خبری در رسانهها. تهران: انتشارات خبرگزاری فارس.
نقیبالسادات، سیدرضا(1390). رسانههای فراگیر خبر و ایجاد جریان بیداری اسلامی. مشرق موعود.
وردینژاد، فریدون(1394). جریان اطلاعات و چالشهای کشورهای کمتر توسعهیافته. بازیابی از سایت دکتر فریدون وردینژاد: http://verdinejad.com
وردینژاد، فریدون و بهرامی رشتیانی، شهلا(1388). جامعهشناسی خبر. تهران: انتشارات ثانیه.
Luo, Y. (2014). "The Internet and Agenda Setting in China: The Influence of Online Public Opinion on Media Coverage and Government Policy." International Journal Of Communication, 8, 1289-1312
Ragas, M., Tran, H., & Martin, J. (2014). "Media-induced or search-driven? A study of online agenda-setting effects during the BP oil disaster." Journalism Studies, 15(1), 48-63
Watson, B. (2014). A Test of Web Searches as a Measure of Issue Salience. Journalism & Mass Communication. Minneapolis. Retrieved from http://brendanwatson.net