منابع و مآخذ
ارژندی، عبدالله (1386). جامعهشناسی هنر (قسمت اول: اصل و منشأ هنرهای زیبا و بررسی جامعهشناختی آن). رهپویه هنر، شماره 2: 54-47.
انصاری، مرتضی (1415 ه.ق). کتاب المکاسب، جلد دوم، قم: کنگره جهانى بزرگداشت شیخ اعظم انصارى.
بلخاری قهی، حسن (1394). جامعهشناسی اخلاقی هنر. تهران: سوره مهر.
بلخاری قهی، حسن (1389). نقش اخلاقی هنر در تعالی فرهنگی. راهبرد فرهنگ، شماره 10 و 11، 178-145.
بنیانیان، حسن (1387 الف). ایدهپردازی برای فرهنگسازی. چاپ پنجم، تهران: سوره مهر.
بنیانیان، حسن (1387 ب). رسالت امام جمعه و کاربرد هنر در تبلیغ. تهران: سوره مهر.
پاکیزه، علی (1394). بررسی تأثیر شیوه آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانشآموزان پسر سال اول دبستان. توسعه آموزش جندیشاپور، شماره 6: 60-52.
جعفری، علی (1393). بررسی حقوقی ضابطه اصالت آثار ادبی و هنری (همراه با نقد رأی دادگاه شعبه 1083 دادگاه عمومی کیفری تهران). دیدگاههای حقوق قضایی، شماره 65، 36-15.
جلالی، محمد و لادن حیدری (1391). نظم عمومی و حقوق مالکیت ادبی و هنری. حقوق پزشکی (ویژهنامه حقوق مالکیت فکری)، 43-11.
حکمتنیا، محمود (1387). مبانی مالکیت فکری. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
حلّی، حسن (1410 ه.ق). إرشاد الأذهان إلى أحکام الإیمان. جلد اول، قم: جامعه مدرسین.
دقیقی ماسوله، زهرا و محمدصادق اللهیاری (1396). تحلیل روابط بین شاخصهای بهرهوری علمی و شاخصهای توسعه در آسیا (با استفاده از تکنیک همبستگی کانون). پژوهشنامه علمسنجی، شماره 3: 84-67.
رهنورد، زهرا (1380). جامعهشناسی هنر و نقش ایدئولوژی. هنرهای زیبا، شماره 9: 10-4.
زرکلام، ستّار (1387). حقوق مالکیت ادبی و هنری. تهران: سمت.
شاکری، زهرا و میثم اسماعیلی یدکی (1396). بررسی تطبیقی استثنای استفاده آموزشی در حقوق مالکیت ادبی و هنری. دانش حقوق مدنی، شماره 6(1)، 30-19.
طوسی، محمد (1387 ه.ق). المبسوط فی فقه الإمامیه. جلد دوم، چاپ سوم، تهران: المکتبه المرتضویه لإحیاء الآثار الجعفری.
عباسی، محمود؛ محمد معین اسلام و فروزان اکرمی (1394). جایگاه و چالشهای ایران در حمایت بینالمللی از حقوق مالکیت آثار ادبی و هنری. حقوق پزشکی (ویژهنامه حقوق مالکیت فکری)، شماره 9: 46-11.
علیاکبری بابوکانی، احسان و مرتضی طبیبی (1395). واکاوی احکام فقهی - حقوقی رسانه گمراهی (رویکرد تحلیلی انتقادی). تهران: مجد.
فاضل لنکرانى، محمد (1379 ه.ش). تفصیل الشریعه فی شرح تحریر الوسیله: المکاسب المحرم. قم: مرکز فقه الائمه الاطهار.
مفید، محمّد (1410 ه.ق). المقنعه. قم: جامعه مدرسین.
محمّدپور دهکردی، سیما؛ رضا اکبریان و شهین اعوانی (1388). نسبت میان عقلانیت و کرامت انسان در فلسفه ملّاصدرا و کانت. معرفت فلسفی، شماره 46 (24)، 36-11.
مطهری، مرتضی (1372). پیرامون انقلاب اسلامی. چاپ نهم، تهران: صدرا.
نمک دوست تهرانی، حسن (1382). آزادی اطلاعات و حق دسترسی: بنیان دموکراسی. مجلس و پژوهش، شماره 10: 108-63.
واضحی آشتیانی، امید (1388). رابطه هنر با هنرمند و جامعه. وبسایت حوزه علمیه تبیان، بازنشانی شده در: 11/6/88 به آدرس: tebyan.net.
Baird. H. (2015). Integrating the Arts in Mathematics Teaching. A research proposal submitted in conformity with the requirements for the degree of Master of Teaching, Ontario Institute for Studies in Education of the University of Toronto.
Baily, K. (1994). Methods of social research. New York: The free press
Crehan. K. )2011(. Community Art: An Anthropological Perspective. Berg: London and New York
Dietiker. L.& Nin.A. (2005). What Mathematics Education Can Learn from Art: The Assumptions, Values, and Vision of Mathematics Education. Cohen-Cruz
Jeffers. A. (2017). Culture, Democracy and the Right to Make Art: The British Community Arts Movement. London: Bloomsbury Methuen drama
Segarra. V. A. Natalizio. B. Falkenberg. C. Pulford. S. and. Holmes. R. (2018). STEAM: Using the Arts to Train Well-Rounded and Creative Scientists.Journal of Microbiology & Biology Education, 19(1), 1-7.