منابع و مأخذ
ـ اعوانی، غلامرضا(1375)، سکولاریسم و فرهنگ (میزگرد)، فصلنامه نامة فرهنگ، شماره 21.
ـ پایا، علی (1385)، دموکراسی، روشنفکری و دین، ماهنامه آیین، شماره 8.
ـ حدادعادل، غلامعلی(1375)، سکولاریسم و فرهنگ (میزگرد)، فصلنامه نامة فرهنگ، شماره 21.
- خراسانی، رضا( 1389)، فصلنامه علوم سیاسی، شماره 49.
ـ خمینی، امام روحالله(1371)، وصیتنامه سیاسی الهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
5. خواجهسروی، غلامرضا(1386)، وحدت دین و سیاست در اندیشه امام خمینی (ره)، مجله علوم سیاسی، شماره 16.
ـ سروش، عبدالکریم(1373)، مدارا و مدیریت مؤمنان، مجله کیان، شماره 21.
ـ سروش، عبدالکریم(1375)، تحلیل مفهوم حکومت دینی، مجله کیان، شماره 32.
ـ سروش، عبدالکریم(1388)، سکولاریسم، در «سنّت و سکولاریسم»، چاپ پنجم، انتشارات صراط.
ـ سروش، عبدالکریم(1389)، رازدانی و روشنفکری و دینداری، چاپ هشتم، انتشارات صراط.
ـ سعید، بابی(1379)، هراس بنیادین اروپامداری و ظهور اسلامگرایی، ترجمه غلامرضا جمشیدی و موسی عنبری، انتشارات دانشگاه تهران.
ـ کنوبلاخ، هربرت(1391)، مبانی جامعهشناسی معرفت، ترجمه کرامتاله راسخ، نشر نی.
ـ لورنزو ـ داس، نوریا(1390)، گفتمان تلویزیونی، ترجمه محمد شهبا، مرکز تحقیقات صداوسیما.
ـ مهدیزاده، سیّدمحمد(1383)، بازنمایی ایران در مطبوعات غرب (رساله دکتری)، دانشگاه علامه طباطبایی.
ـ نصر، سیدحسین(1386)، اسلام سنّتی در دنیای متجدد، ترجمه محمد صالحی، دفتر پژوهش و نشر سهروردی.
ـ وکیلی، والا(1376)، گفتوگوی دین و سیاست در ایران، ترجمه سعید محبی، نشریه کیان، شماره 37.
ـ وندایک، تئون(1380)، قدرت و رسانههای خبری، در «ارتباطات سیاسی در عمل»، ترجمه مهدی شفقتی، انتشارات سروش.
ـ یورگنسن، ماریان و لوئیز فیلیپس(1389)، نظریه و روش در تحلیل گفتمان، ترجمه هادی جلیلی، نشر نی.
Devereux, E(2007), Understanding media, sage publications
Gamson, W. modigiliani, A (1989), Media Discourse and public opinion on nuclear power: A constructionist Approach, the American journal of sociology
Goffman, E(1974), Frame anlysis: an essay on the organization of experience, Cambridge, ma: Harvard university
Surrete, R (1998), Media, crime and criminal justice, wads worth publications
Zhou, Yuqiong, patricia Moy (2007), parsing framing processes: the interplay between online public opinion and media coverage, journal of communica
ـ