منابع و مأخذ
آزاد ارمکی، تقی (1386). فرهنگ و هویت ایرانی و جهانیشدن. تهران: تمدن ایرانی.
آشنا، حسامالدین و محمدرضا روحانی (1389). «هویت فرهنگی ایرانیان از رویکردهای نظری تا مؤلفههای بنیادی». فصلنامه تحقیقات فرهنگی، شماره 4: 185-157.
ابری، انسیه (90-1389). بررسی عوامل مؤثر بر توان صنعت سینمای ایران برای ورود به بازارهای جهانی. رساله دکتری، مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.
بازن، آندره (1386). سینما چیست؟. ترجمه محمد شهبا. تهران: هرمس.
بیچرانلو، عبدالله (1387). «بررسی حضور بینالمللی سینمای ایران از دیدگاه کارشناسان و فعالان سینما». فصلنامه مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات (نامه پژوهش فرهنگی سابق)، شماره 4: 93-71.
جنیدی، رضا، زهرا احمدیپور و محمدرضا حافظنیا (1392). «تبیین فرایند تصویرسازی ژئوپلیتیک؛ تصویرسازی ژئوپلیتیک ایالات متحده امریکا از اتحاد جماهیر شوروی سابق در دوره جنگ سرد». دوفصلنامه پژوهشنامه ایرانی سیاست بینالملل، شماره 1: 69-46.
خانی، محمدحسن (1384). «دیپلماسی فرهنگی و جایگاه آن در سیاست خارجی کشورها». دوفصلنامه دانش سیاسی، شماره 2: 148-135.
دادگران، سید محمد (1385). مبانی ارتباطات جمعی. تهران: فیروزه.
دفلور، ملوین و اورت ای. دنیس (1383). شناخت ارتباطات جمعی. ترجمه سیروس مرادی. تهران: انتشارات دانشکده صداوسیما.
رضائیان، علی (1392). مبانی سازمان و مدیریت. تهران: سمت.
رضی، حسین (1377). «ارتباطات میانفرهنگی (تاریخ، مفاهیم و جایگاه)». فصلنامه پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع)، شماره 6 و 7: 166-135.
زیباکلام، صادق و جلیل بیات (1393). «سینما و قدرت نرم؛ سیاست تطبیقی امریکا و چین». فصلنامه مطالعات میانفرهنگی، شماره 24: 72-43.
سورین، ورنر و جیمز تانکارد (1384). نظریههای ارتباطات. ترجمه علیرضا دهقان. تهران: دانشگاه تهران.
سیمبر، رضا و احمدعلی مقیمی (1394). «منافع ملی و شاخصهای دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران». فصلنامه علمی پژوهشی سیاست جهانی، شماره 1: 38-7.
صلواتیان، سیاوش و سید محمدرضا سیدی (1394). «تدوین راهبردهای سازمان صداوسیمای ج.ا.ا در جنگ نرم، مطالعه
موردی حوزۀ محصولات نمایشی خارجی». فصلنامه رادیو تلویزیون، شماره 27: 147-115.
کریمی میبدی، احسان (1393). ارائه راهبرد مطلوب مرکز آموزش سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد، گروه ارتباطات دانشگاه صداوسیما.
گیویان، عبدالله و محمد سروی زرگر (1388). «بازنمایی ایران در سینمای هالیوود». فصلنامه تحقیقات فرهنگی، شماره 8: 147-177.
متز، کریستین (1380). نشانهشناسی سینما. ترجمه روبرت صافاریان. تهران: فرهنگ کاوش.
مهدیزاده، سید محمد (1387). رسانهها و بازنمایی. تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانهها.
مهدیزاده، سید محمد (1393). نظریههای رسانه: اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی. تهران: همشهری.
وثوقی، منصور و علیاکبر نیکخلق (1392). مبانی جامعهشناسی. تهران: بهینه.
هریسون، جفری و کارون جان (1386). مدیریت استراتژیک. ترجمه بهروز قاسمی. تهران: هیأت.
یونسکو (1379). راهبردهای عملی توسعه فرهنگی. ترجمه محمد فاضلی. تهران: مؤسسه فرهنگی انتشاراتی تبیان.
Czuma-Imiołczyk, L. (2017). ‘SWOT analysis as an organizational management tool on the example of a meat processing company’. World Scientific News, (78), 185-192.
Dougherty, B.A., J. (2013). November 01. RUSSIA’S “SOFT POWER” STRATEGY. Washington, D.C.: Georgetown University.
Hall, S. (2003). Representation;Cultural Representations and Signifying Practices. London: Sage.
Mennen, M. (2011). ‘Strategic Analysis of the BBC’. Seminar paper. Retrieved from: www.googlebooks.com
Osita, I., Onyebuchi, R. I. & Justina, N. (2014). ‘Organization's stability and productivity: the role of SWOT analysis an acronym for strength, weakness, opportunities and threat’. International Journal of Innovative and Applied Research, 2(9), 23-32.
Schneider, C. (2005). The New Public Diplomacy, Soft Power in International Relations. Palgrave Macmillian.