کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
عوامل مؤثر بر بازاریابی فیلم‌های سینمایی ایرانی از طریق رسانه‌های اجتماعی

دوره 19، شماره 41، خرداد 1397، صفحه 151-175

10.22083/jccs.2018.99022.2262

سیاوش صلواتیان؛ مهناز روحبخش؛ احمدرضا درفشی


نقش رسانه‌های نوین در جنبش‌های اجتماعی (مطالعة موردی جنبش تسخیر وال‌استریت)

دوره 13، شماره 18، شهریور 1391، صفحه 145-172

رضا عبداللهی؛ محسن شورگشتی؛ بابک اخوت‌پور