منابع و مأخذ
ابوالقاسمی، عباس؛ محمد مرادی سروش، محمد نریمانی و عادل زاهد (1390). «رابطۀ ابتکارشخصی، جهتگیری مذهبی و سرمایۀ اجتماعی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان مراکز تولیدی». فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی. شماره 1: 94-86.
احمدی، سیروس (1399). «مطالعۀ اخلاقکار و ارتباط آن با منبع کنترل بین کارکنان ایرانی و ایتالیایی». فصلنامه جامعه شناسی کاربردی، شماره 78: 54-41.
آقاسی، وحید؛ آذر، قلیزاده و اکبر اعتباریان (1398).«شناسایی مؤثرترین عوامل اثرگذار بر ارتقاء فرهنگکار برای زنان سرپرست خانوار». فصلنامه زن و جامعه. شماره 2: 117-87.
امجدی، غلامرضا (1400). «شناسایی معیارها و مؤلفههای مؤثر بر اصولاخلاقی و ارائۀ مدل مناسب در نظام بانکداری الکترونیک». فصلنامه پژوهشهای اخلاقی. شماره 1: 48-31.
پیوزی، مایکل (1393). یورگن هابرماس. ترجمۀ احمد تدین. تهران: انتشارات هرمس.
توحید لو، سمیه، علیرضا، ذاکری و محسن جعفریمقدم (1396). «وجوه تمایز فرهنگکار در ایران و خارج از ایران در نگاه شاغلین ایرانی خارج از کشور». فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات. شماره 56: 48-35.
جبلی، امیر و ثریا فرجزاده (1399). «نقش سرمایۀ اجتماعی درترویج دورکاری». فصلنامه رهیافتی در مدیریت بازرگانی. شماره 2: 29-23.
جعفرنژادی ماسوله، آدینه (1396). «تاثیر اخلاق حرفهای بر عملکرد شغلی کارکنان با در نظر گرفتن نقش واسطهای انگیزش درونی و رضایت شغلی». پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی.
جلالی، امالبنین، زهرا نصراللهی و مجید هاتفی (1398). «اثر سرمایۀ اجتماعی بر مشارکت افراد در فعالیت تیمی». فصلنامه مدلسازی اقتصادی. شماره 2: 44-25.
خضرلو، رقیه؛ محمد حسنی، علیرضا قلعهای و ابوالفضل قاسمزاده علیشاهی (1384). بررسی اثرعلّی مشارکت در تصمیمگیری بر تعهد و رضایت شغلی: آزمون نقش میانجی ویژگیهای شغلی و عملکرد در میان اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه». فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی. شماره 23: 123-104.
درخشیده، حامد و علی کاظمی (1393). «تاثیر مشارکت شغلی و تعهدسازمانی بر رضایت و عملکردشغلی کارکنان در صنعت هتلداری شهر مشهد». فصلنامه جامعهشناسی کاربردی. شماره 109: 81-55.
دومهری، مصطفی، شاپور بهیان و اسماعیل جهانبخش (1398). «مطالعۀ رابطۀ بین سرمایۀ اجتماعی و مدارایاجتماعی». فصلنامه علمی مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات. شماره 47: 164-141.
رجبی خاصوانی، احمد و حسین بوداغی خواجهنوبر (1395). بررسی رابطۀ بین سرمایۀ اجتماعی با سرمایۀ فکری و تأثیر آن بر عملکرد کارکنان (مطالعۀ موردی: شهرداری ایلخچی). هفتمین کنفرانس بینالمللی اقتصاد و مدیریت، سوئد دالارنا، مرکز ارتباطات دانشگاهی.
رستمی قوجه، فرزاد (1396). الگوی علی روابط بین سرمایۀ اجتماعی، هویت سازمانی و کارتیمی با آزمون میانجیگر جامعهپذیری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه ارومیه. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه.
رستگاری، امیرحسین، رضا حصارزاده و محمدجواد ساعی (1400). «بررسی نقش سرمایۀ اجتماعی عمومی بر رفتار نامتقارن هزینه». فصلنامه دانش حسابداری. شماره 44: 44-19.
رهبر، عباسعلی و فاطمه حیدری (1390). «تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر ارتقاء سیاستگذاری». فصلنامه مطالعات روابط بینالملل، شماره 14: 253-219.
سعیدی، معصومهسادات، علیرضا فقیهی، محمد سیفی و فائزه ناطقی (1399). «شناسایی ابعاد و مولفههای اخلاق حرفهای در سازمان». فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، شماره 15: 137-131.
سلاجقه، آزیتا و ثنا صفری (1394). «رابطۀ اخلاق حرفهای با عملکرد استادان دانشگاه کرمان». فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری. شماره 3: 110-103.
سلیمانی، خدیجه، جلال عبودی و ویدا خجسته (1400). «بهبود علاقه دانشآموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی». فصلنامه پژوهش در آموزش شیمی. شماره 3: 48-37.
ظهیرینیا، مصطفی؛ هدایتالله نیکخواه و بهروز بهروزیان (1395). «بررسی فرهنگکار و عوامل مؤثر بر آن». فصلنامه مطالعات توسعه اجتماعی ـ فرهنگی. شماره 4: 142-115.
عباسپور، ابراهیم (1390). «بررسی روششناسی نظریه کنش ارتباطی هابرماس با رویکرد انتقادی». فصلنامه معرفت فرهنگی اجتماعی. شماره 6: 64-35.
فروند، ژولین (1362). جامعه شناسی ماکس وبر. ترجمۀ عبدالحسین نیکگهر. تهران: نشر نیکان.
فولادیان، مجید و حسن رضایی (1397). «تحلیل جامعهشناختی خودمداری ایرانیان». فصلنامه علمی مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات. شماره 44: 26-1.
کاظمیراد، نفیسه؛ پرینوش نوربخش و حسین سپاسی (1398). «ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی». فصلنامه پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی. شماره 18: 51-37.
گرب، ادوارد (1381). نابرابری اجتماعی. ترجمۀ محمد سیاهپوش و احمدرضا غرویزاد. تهران: نشر معاصر.
گرجی، علیاکبر و سید ابوذر فلسفیزاده (1399). «نسبت عدالت توزیعی و تأثیر آن بر اخلاق اجتماعی در اندیشه جانرالز». مجله اخلاق زیستی، شماره 35: 12-1.
میرزایی، فرحناز؛ سیدجمالالدین، طبیبی و لیلا نظریمنش (1399). «ارتباط کارگروهی با عملکرد کارکنان درمانی مرکز آموزشی تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی تهران». نشریه پرستاری ایران. شماره 125: 78-72.
منوریان، عباس؛ عمران محمدیفاتح و علیاصغر محمدیفاتح (1397). «تأثیر اخلاق کاراسلامی بر عملکرد شغلی فرد با در نظر گرفتن نقش میانجیگری تعهد سازمانی و رضایت شغلی». فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه. شماره 103: 81-57.
نصیری ولیک بنی، فخرالسادات (1393). «رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده مدیریت شهری با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی کارکنان شهرداری همدان». فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری. شماره 8: 108-97.
نهاوندی، مریم و مریم مقدماصل (1397). «بررسی تطبیقی عوامل مؤثر بر فرهنگکار در ایران و چهارکشور آسیایی». فصلنامه علوم اجتماعی. شماره 81: 209-171.
همتی، فاطمه (1395). بررسی نقش اخلاق حرفهای بر عملکرد کارکنان واحدهای مالی دانشگاه علوم پزشکی سمنان. چهارمین کنفرانس بینالمللی علوم و مهندسی، ایتالیا-رم.
Abdurrahim, E .(2016).‘an analysis of the social capital, organizational commitment and performance in the public sector of southeastern turkey’. Journal of Transylvanian Review of Administrative Sciences, 47: 49-62.
Ahmed Al-Douri, J, Aldabbagh,I, Mohammed, M & Qawasmeh,R(2020).‘The Impact of Islamic Work Ethics on Job Performance with Mediating Role of Intrinsic Motivation’. Journal of Academy of Strategic Management,19(2):134-152.
Ahmad, M .(2011).‘Work ethics: an Islamic prospective’.International Journal of Human Sciences, 8(1): 850-859.
Asghar Ali, M .(2013).‘Organizational Investment in Social Capital (OISC) and Employee Job Performance: Moderation by Employee Job Engagement’.Journal of international review of management and Business research , 2(1): 250-257 .
Al Salman, W.(2016).‘Impact of Effective Teamwork on Employee Performance’. International Journal of Accounting & Business Management, 4(1): 76-85.
Befort N, Hattrup K. (2003).‘Valuing task and contextual performance: Experience job roles and rating of the importance of job behaviors’. Applied H.R.M. Research; 8(1):17-32.
Bilal H, Shah B, Qureshi Q, Khan I. (2014) .‘Impact of Performance Appraisal on Job Performance of Employees in Private Sector Universities of Developing Countries’.Journal of Public Policy and Administration Research;4(7):110-114.
Bianca A, Marc J & Celeste P .(2017).‘Employee participation, performance metrics, and job performance : A survey study based on self-determination theory’.Journal of Management Accounting Research; 36:51-66.
Bourgault, A. & Goforth, C.(2021).‘Embrace Teamwork to Create and Maintain a Positive Workplace CultureEmbrace Teamwork to Create and Maintain a Positive Workplace Culture’. Journal of Critical Care Nurse, 41(3) :8-10.
Eberl, A (2020).‘The effect of informal caregiving on social capital investments’.Journal of Social Science Research, 85: 182-198.
Ha, T(2021) .‘Social capital and firm operational performance: The mediating roles of knowledge sharing’.Journal of Business & Management,8(1) : 1-17.
Ha, T, & Nguyen, P (2020) .‘Social capital, knowledge sharing and firm performance’.Journal of Management Science Letters, 10(12) : 2923–2930.
Hidalgo, G, Vargas Bortolaso,I & Marlon Monticelli,J(2021).‘Social Capital as a Driver of Social Entrepreneurship’.Journal of Social Entrepreneurship: 1-37.
Harter J, Agrawal S. (2013).‘US managers boast best work engagement: managers also show greatest improvement in engagement’. www.news.gallup.com.
Hassan, S. (2015).‘The Importance of Ethical Leadership and Personal Control in Promoting Improvement-centered Voice among Government Employees’. Journal of Public Administration Research and Theory; 25(3) : 697-719.
Henseler, J & Fassott, G. (2009).‘Testing moderating effects in PLS path models: Anillustration of available procedures, Handbook of partial least squares: Concepts, methods, and applications’. Handbook of Partial Least Squares ,Berlin, Spinner Publications.
Ivanovich Plotnikov, A(2021).‘Social Capital as the Basis of Intersectoral Social Partnership’. Geintec-Gestao Inovacao e Tecnologias,11(4) : 4012-4018.
Lajcin, D. & Porubcanova, D.(2021).‘Teamwork during the COVID-19 Pandemic’. Journal of Emerging Science,5: 1-10.
Neubert J, Mainert J, Kretzschmar A, Greiff S. (2015).‘ The Assessment of 21st Century Skills in Industrial and Organizational Psychology: Complex and Collaborative Problem Solving’. Journal of Industrial and Organizational Psychology; 8(2) : 1-31.
Putnam, R .(1995).‘Bowling along: America's declining Social Capital’.Journal of Democracy, 6(10) : 65-78.
Platis C, Reklitis P, Zimeras S. (2015).‘Relation between job satisfaction and job performance in healthcare services’.Journal of Procedia - Social and Behavioral Sciences;175: 480- 487.
Pudawawan, B & Sutarlan ,S.(2018).‘Improving Employees’ Performance Through Social Capital’.Journal of Business and Management, 20(8) : 65-72.
Riyanto,S, Endri, E & Herlisha,N.(2021).‘Effect of work motivation and job satisfaction on employee performance: Mediating role of employee engagement’.Journal of Problems and Perspectives in Management, 19(3) : 162-174.
Shmailan, A. (2016).‘The relationship between job satisfaction, job performance and employee engagement: an explorative study’.Journal of Issues in Business Management and Economics;4(1) : 1-8.
Zopiatis, A, Constanti, P. & Theocharous, A. (2014).‘ Job involvement, commitment, satisfaction and turnover; Evidence from employees in Cyprus’.Journal of Tourism Management,41: 129-140.
Tenenhaus, M, Esposito Vinzi, V, Chatelin, Y & Lauro, C. (2005).‘PLS path modeling. Computational Statistics & Data Analysis’.Journal of Computational Statistics & Data Analysis, 48(1) :159–205.
Torraco,R. (2002).‘ Human Resource Development’. University of California.
Virgiawan,A,. Riyanto,S & Endri,E(2021).‘Organizational Culture as a Mediator Motivation and Transformational Leadership on Employee Performance’.Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 10(3): 67-79.
Wetzels, M., Odekerken-Schorder, G., & Van Oppen, C. (2009).‘Using PLS Path Modeling for Assessing Hierarchical Construct Models: Guidelines and Empirical Illustration’.Published By: Management Information Systems Research Center, University of Minnesota , 33 (1) : 177-194.