منابع و مأخذ
استریناتی، دومینیک(1380). مقدمهای بر نظریههای فرهنگ عامه، ترجمه: ثریا پاک نظر. تهران: گام نو.
اسدیفرد، رؤیا؛ خائف الهی، احمدعلی و رضائیان، علی (1390). «مدل شایستگی مدیران دولتی ایران (براساس صحیفه امام (ره)) رویکرد استراتژی نظری داده بنیاد»، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره 3. شماره 8. صص 75-92.
اوسولیوان، تام؛ هارتلی، جان؛ ساندرز، دانی و فیسک، جان(1385)، مفاهیم کلیدی ارتباطات. ترجمه: میرحسن رئیسزاده. تهران: فصل نو.
بنت، اندی(1386). فرهنگ و زندگی روزمره، ترجمه: لیلا جوهرافشانی و حسن چاووشیان. تهران: اختران.
بودریار، ژان(1389). جامعۀ مصرفی، ترجمه: پیروز ایزدی، تهران: نشر ثالث.
بیچرانلو، عبدالله(1388). «تصویرسازی و کلیشه سازی هالیوود از مسلمانان». فصلنامه رسانه. سال بیستم. شماره پیاپی 79.
دووینیو، ژان(1379). جامعهشناسی هنر، ترجمۀ: مهدی سحابی، تهران: نشر مرکز.
رابینز، استیفن پی(1390). رفتار سازمانی، ترجمه: علی پارسائیان و سیدمحمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
سجودی، فرزان(1387). نشانه شناسی کاربردی، چاپ اول. تهران: نشر علم.
عسگری، ناصر، نیکوکار، غلامحسین، صفری، حسین و غلامی، مهرداد(1394). «الگوی شایستگیهای مدیران دولتی جمهوری اسلامی ایران براساس سند چشم انداز1404»، دو فصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی. سال چهارم. شماره 1.
فیسک، جان(1388). درآمدی بر مطالعات ارتباطاتی، ترجمه: مهدی غبرایی. تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانهها.
فیلیپس، ویلیام اِچ(1388). پیشدرآمدی بر فیلم، ترجمه: فتاح محمدی. تهران: انتشارات بنیاد سینمایی فارابی.
قربانی، علی حسین(1383). بررسی اصول و مبانی مدیریت فرهنگی. تهران: کمیسیون فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی.
کوارد، روزالین، و الیس، جان(1380). اس/ زد در ساختگرایی، پساساختگرایی و مطالعات ادبی، ترجمه: فرزان سجودی. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی.
گیرو، پییر(1380). نشانه شناسی. ترجمه: محمد نبوی. تهران: نشر آگاه.
مهدوی، عبدالمحمد(1378). «مکانیزمها و الگوهای تغییر و تحول و مدیریت فرهنگ سازمانی»، فصلنامه مصباح، 31، 187-167.
مهدیزاده، سیدمحمد(1383). بازنمایی ایران در مطبوعات غرب: تحلیل انتقادی گفتمان «نیویورک تایمز»، «گاردین»، «لوموند» و «دی ولت» 2000- 1997م. رسالة دکتری علوم ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبائی.
هال، استوارت(1387). گزیدههایی از عمل بازنمایی، ترجمه: احسان شاقاسمی، زیر نظر سعیدرضا عاملی. مجموعه نظریههای ارتباطات. جلد سوم. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم.
هیوز، آوِن(1381). مدیریت دولتی نوین نگرشی راهبردی (استراتژیک) سیر اندیشهها، مفاهیم، نظریهها، ترجمه: سیدمهدی الوانی و دیگران. تهران: انتشارات مروارید.
Barthes, Roland. (1974). S/Z. London: Fontana.
Fisk, John. (1990). Introduction To Communication Studies. New York: Rutledge.
Hawkes, Terence. (2003). Structuralism and Semiotics. New York: Rutledge.
Turo, V. (2000). Changing Competences of Public Managers: Tensions in Commitment. International Journal of Public Sector Management. 13(4).
Viitala, Riitta. (2005). Perceived Development Needs of Managers Compared to an Integrated Management Competency Model. Journal of Workplace learning; 17(2).
White, R. (1959). Motivation reconsidered: The concept of competence. Psychological Review. Vol 66. pp. ٢٧٩-٣٣٣.
Woodruffe, Charles. (1993). What Is Meant by a Competency?. Leadership & Organization Development Journal. 14(1): 29.