منابع و مأخذ
ابطحینیا، عاطفه؛ سیده عذری میرکاظمی و محمد کشتیدار (1393). «بهکارگیری رویکرد BSC برای ارزیابی عملکرد ادارات تربیتبدنی دانشگاههای کشور»، دوفصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، شماره 7: 163-149.
آذری، علیرضا و مهدی زمانیمزده (1394). الگوی راهبردی مدیریت عملکرد سازمان، تهران: مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی.
احمدوند، علیمحمد؛ حمیدرضا اشراق و امیر تربتی (1392). «الگوی مفهومی مدیریت اثربخش چشمانداز سازمان با استفاده از کارت امتیازی متوازن و گسترش عملکرد کیفیت»، فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس، شماره 45: 40-11.
انصاری، محمدمهدی و وحید خاشعی (1392). استراتژی در فرهنگ و رسانه، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
اشتریان، کیومرث (1382). روش سیاستگذاری فرهنگی، قم: کتاب آشنا.
امیری، عبدالرضا (1390). «مطالعه عوامل مؤثر بر تدوین استراتژی در سازمانهای رسانهای»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، شماره 2: 124-103.
ایرانزاده، سلیمان و امیر برقی (1388). الگوهای ارزیابی عملکرد سازمان، تبریز: فروزش.
باباجانی، جعفر و محمدحسین ستایش (1386). «تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد و بررسی قابلیتهای سیستم حسابداری دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بهمنظور تحقق پاسخگویی مالی و عملیاتی»، فصلنامه بررسیهای حسابداری و حسابرسی، شماره 49: 66-45.
پیرز، جان و ریچارد رابینسون (1396). مدیریت راهبردی (برنامهریزی، اجرا و کنترل)،ترجمه سید محمود حسینی، تهران: سمت.
چان-آلمستد، سیلویا (1394). استراتژیهای رقابتی رسانه، ترجمه سیدمحمد اعرابی، سیدعلیرضا هاشمی و رحیم زارع، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
دیوید، فردآر (1388). مدیریت اسـتراتژیک،ترجمه علی پارسائیان، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
رضائیان، علی؛ عباسعلی حاجکریمی، حامد دهقانان و عادل آذر (1390). «طراحی مدل مفهومی سنجش متوازن عملکرد در رسانه ملی؛ مورد مطالعه: شبکه خبر سیما»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، شماره 1: 142-115.
رضائیان، علی و اسدالله گنجعلی (1390). مدیریت عملکرد: چیستی،چرایی و چگونگی. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق (علیهالسلام).
سرمد سعیدی، سهیل (1386). مدیریت و برنامهریزی استراتژیک در عمل، تهران: هیات.
سیروس، کاوه محمد و امیرحسین صبورطینت (1390). مدل مدیریت استراتژیک مبنا، تهران: انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
سیدنقوی، میرعلی و الوانی، سیدمهدی (1382). «مدل امتیازات متوازن، الگویی برای سنجش عملکرد در بخش دولتی»، فصلنامه مطالعات مدیریت. شماره 37و38: 18-3.
عقیلی، سیدوحید و روحالله احمدزادهکرمانی (1388). «ارزیابی عوامل مؤثر بر سیاستگذاری رسانهای در حوزه ارتباطات میانفرهنگی»، مجله مدیریت فرهنگی، شماره 5: 152-137.
حسینی، مریم (1392). معرفی روش گروه کانونی و کاربرد آن در تحقیقات، تهران: مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما.
خاشعی، وحید (1388). «بایستههای اجتماعی در سیاستگذاری رسانهای جمهوری اسلامی»، فصلنامه رسانه، شماره 4، 61-79.
خانمحمدی، یوسف (1386). «دولت و سیاستگذاری فرهنگی از دیدگاه امام خمینی (ره)»، فصلنامه دانشگاه اسلامی، شماره 2: 38-4.
خواجهسروی، غلامرضا و مرتضی بیات (1396). «سیاستگذاری رسانه مطلوب در جمهوری اسلامی ایران»، دوفصلنامه علمی- پژوهشی دین و ارتباطات، شماره 2: 131-105.
رحیمی، غفور (1385). «ارزیابی عملکرد و بهبود مستمر سازمان». ماهنامه تدبیر، شماره 173، 44-41.
روشندلاربطانی، طاهر (1386). «چیستی مدیریت رسانه»، فصلنامه رسانه، شماره 70: 20-9.
روشندلاربطانی، طاهر (1394). «پژوهشی بنیادین در حوزة مفاهیم نظری سیاستگذاری رسانهای»، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره 3: 504-481.
روشندلاربطانی، طاهر و سمیه لبافی (1391). «تبیین عوامل مؤثر بر فرایند سیاستگذاری رسانهای در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران»، فصلنامه رسانه، شماره 1: 148-131.
زنجیردار، مجید؛ زرین طالبیفراهانی، سیدمسلم موسویبصری و ندا لونی (1389). «مقایسه سیستمهای سنجش عملکرد و تحلیلی بر کارت امتیازی متوازن بهعنوان سیستم نوین سنجش عملکرد»، دوماهنامه بررسیهای بازرگانی، شماره 41: 35-46.
علیاحمدی، علیرضا، مهدی فتحالله و ایرج تاجالدین (1387). نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، تهران: تولید دانش.
علویوفا، سعید(1394). «ارزیابیوسنجش شبکههای تلویزیونی و ارائه راهکارهای بهبود»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، شماره 1: 127-103.
فروزندهدهکردی، لطفالله؛ امیرعلی سیفالدین و سحر کوثری (1390). «ارائه مدلارزیابی سیاستها در صنعتدارو با بهرهگیری از کارت امتیازی متوازن و تطبیق با مدل اسکاپ»، نشریه علمی-پژوهشی مدیریت فردا، شماره 27: 114-99.
کاپلان، رابرت و دیوید نورتون (1388). سازمان استراتژیمحور، ترجمه پرویز بـختیاری، تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
گرونیک، رودلف و ریچارد کوهن (1385). برنامهریزی استراتژیک فرایندمحوری، ترجمه حسن رنگریز، تهران: شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
لطفینژاد، مونا (1396). طراحی الگوی سیاستگذاری اثربخش در تولید برنامههای اجتماعی تلویزیونی، پایاننامه کارشناسیارشد مدیریت رسانه، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره.
مشبکی، اصغر و حسین بختیاری (1390). «بررسی مسئولیت اجتماعی سازمانی در رسانه ملی»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، شماره 2: 208-177.
محمدی، حمید (1387). «سیاستگذاری رسانهای»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، شماره 1: 95-69.
معتمدنژاد، کاظم (1383). «یونسکو و سیاستگذاری ملی ارتباطات در کشورهای درحالتوسعه (از سیاستهای ارتباطی به الگوی «توسعهای دیگر»؛ تا سیاستهای ارتباطی مبتنی بر اصول حقوق بشر)»، فصلنامه رسانه، شماره5 58: 38-5.
مکبری، سید امیرحسین و عبدالعلی علیعسکری (1390). «مدیریت استراتژیک رسانه و ارائه مدل مفهومی جدید (ملاحظاتی بر کاربست مدلهای مرسوم در سازمانهای رسانهای)»، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، شماره 1: 72-41.
منشور رسانه در افق 1401 (1395). تهیهشده در معاونت پژوهش، برنامهریزی و نظارت سازمان صداوسیما
Ansoff, H,I, Declerck, R.P & Hayes, R.L (1976). From strategic planning to strategic management. wiley.
Artley, W., & Storth, S. (2001). Establishing an integrated performance measurement system. In The Performance-Based Management Handbook (Vol. 2). U.S. Department of Energy and Oak Ridge.
Barbuio, F (2007). Performance measurement: a practical guide to KPIs and benchmarking in public broadcasters. Commonwealth Broadcasting Association.
Freedman, D. (2008). The politics of media policy. Cambridge: Polity Press. journal of Research and Reflections in Education,Vol.5, No.2, pp. 83-104.
Hutchison, D. (1999). Media Policy: An Introduction. Wiley-Blackwell. Journal of Multi-Criteria Decision Analysis, Volume 9, Issue 1-3, pp. 11-27.
Kaplan R.S. and Norton D.P. (1996a)." Translating strategy into action the Balanced Scorecard". Harvard Business School Press, Boston.
Kaplan, R. S. & Norton, D. P. (1996b). The balanced scorecard. Boston, NA: Harvard Business School Press.
Napoli, Philip M and Michelle Seaton (2007). Necessary Knowledge for Communications Policy, Federal Communications Law Journal, Volume 59 (2), pp. 295-330.
Neely, & Adams. (2000). Perspectives on performance: the performance prism. Handbook of Performance Measurement.
Wlikinson, S. (2004). Focus Group Reserach. In D. Silverman, Qualititative Reserach: Theory, Method and Practice, pp. 177-199.