دو نرخی کردن بهای بلیط موزه‌ها برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در کشورهای درحال توسعه

محمد شریفی تهرانی؛ محمد افروغ؛ عابدین حسینی؛ علیرضا نوروزی طلب

دوره 12، شماره 13 ، اردیبهشت 1390، ، صفحه 77-93

چکیده
  در این مقاله قیمت بلیط موزه‌ها به عنوان رکنی حساس و بحث برانگیز در بازاریابی موزه، مورد توجه قرار گرفته است. از آنجا که بینش بازدیدکنندگان و کشش قیمتی تقاضا از عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت بلیط است، این موضوع نیز مورد بررسی واقع شده است و با تطبیق نتایج به‌دست آمده از تحقیقات کارلین، گوردین و مارتین با شرایط کشورهای در حال توسعه ...  بیشتر