منابع و مأخذ
ابوالقاسمی، محمدجواد (1385). شناخت فرهنگ. ترجمه سیاوش نادری فارسانی، چاپ اول، تهران: عرش پژوه.
انوشه، حسن (1381). فرهنگنامة ادبی فارسی، جلد دوم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: سازمان چاپ و انتشارات.
آرینپور، یحیی (1375). از صبا تا نیما، جلد دوم، چاپ ششم، تهران: زوار.
بشیریه، حمید (1387). فرهنگ انسانشناسی و قومشناسی، چاپ دوم، تهران: نشر نگاه معاصر.
پیشقدم، رضا؛ فاطمه وحیدنیا؛ ایلین فیروزیان پوراصفهانی (1393). «نگاه جامعهشناختی به کنش گفتار نفرین: مقایسه زبانهای فارسی و انگلیسی». فصلنامه مطالعات زبان و ترجمه دانشکده ادبیات و علوم انسانی علمی ـ پژوهشی، شماره 2.
تاجیک، محمدرضا (1379). «مجموعه مقالات، گفتمان و تحلیل گفتمانی»، تهران: فرهنگ گفتمان.
تحریریان، محمدحسن؛ مصطفی مرادی مقدم (1392).«بررسی گرایشها و تحلیل بین فرهنگی دیوار نوشتهها: گفتمان خاموش»، ماهنامه جستارهای زبانی. شماره 3.
دقتی نجد، محمدصادق (1387). قلمرو موضوعات مردم نگاری (جلد اول: مردمنگاری روستایی و ایلی)، چاپ اول، تهران: میراث فردا.
دیوسالار فرهاد (1389). «آسیبشناسی اعتماد اجتماعی در خودرونوشتهها». فصلنامه اندیشههای ادب، شماره 5.
زندی، بهمن؛ مهدی سمایی و مسعود شهبازی (1390). «بررسی زبانشناختی خودرو نوشتههای تهران و اردبیل». فصلنامه تحقیقات فرهنگی، شماره 4.
ستاری، جلال (1373). فرهنگ و مردم، تهران: نشر شورای عالی فرهنگ و هنر.
ستاری، جلال (1389). هویت جمعی در شناسایی مصادیق فرهنگ، تهران: نشر مرکز.
شفیعی کدکنی، محمدرضا (1379). موسیقی شعر، چاپ ششم. تهران: آگاه.
شهبازی، مسعود (1389). بررسی خودرو نوشتههای شهرهای تهران و اردبیل از دیدگاه زبانشناختی. پایاننامه کارشناسیارشد.
قجری، حسینعلی و جواد نظری (1392). کاربرد تحلیل گفتمان در تحقیقات اجتماعی. چاپ اول. تهران: جامعهشناسان.
کوثری، مسعود (1389). «گرافیتی بهمنزله هنر اعتراض». فصلنامه جامعهشناسی هنر و ادبیات، شماره 1.
میرزایی، حسین و وحید طلوعی (1393). درآمدی بر روششناسی مطالعات فرهنگی، چاپ اول، تهران: پژوهشکدۀ مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
هادیان طبایی زواره، سیدجمال (1388). اتول نامه فرهنگ ماشیننوشتهها در ایران، چاپ دوم، تهران: نشر یک.
Bhatia,T. K. (1987). English in advertising. Multiple mixing and media , World Englishes 6(1)33-48.
Bhatia,T. k. (1992). Discourse functions and pragmatics of mixing: A dvertising across cultures, world Englishes 11(2/3): 195-215.
Goddard, A. (2001). The Language of Advertising: Written Texts, 2nd ed. , London : Routledge.
Hymes, D. (1964). A perspective for linguistic anthropology. In Horizons of anthropology. Sol Tax, ed: Chicago, Aldine.
Hymes, D. (1972( .On communicative competence. Sociolinguistics,269-293.
Hymes, D. (1972). Models of the interaction of language and social life. In : J. J. Gumperz and D. Hymes(eds) Directions in Sociolinguistics: The Ethnography of Communication, New York: Holt,Rinehart and Winston ,pp. 35-71
Hymes, D. H. (2011). A perspective for Linguistic Anthropology (vol 14, pg 569, 2010). Journal of sociolinguistics, 15(1), 149-149.
Jahnson , D. m (1992). Approaches to Research in Second Language Learning. New York : Longman.
Mackey, A. &Gass, s. M. (2005). Second language research: Methodolgy and Dooijn. New jersey,Lawerence Erlbaume.
Polski, M. (2005), ethnograghy for market researc author: sage publications. London. New Delhi
Morgan, M. (2004). Speech Community. In : A. Duranti(ed. ) A Companion to linguistic Anthropology, Oxford: Blakwell,pp. 186-219.
Saville-Troike, (2003), d. M. Applications and implications. Document Resume, 241.
Shohamy, E. , & Gorter, D. (2008). Linguistic landscape: Expanding the scenery: Routledge.
Swales, J. M. (1990). Genre Analysis: English in Academic and Research Settings, Cam bridge : Cambridge University Press.
Toolan,M. (1988). The language of press advertising. In M. Ghadessy (ed. ) Registers of Written English, London : Francis Pinter, pp. 52-64.