قرآن؛
نهجالبلاغه؛
تام، اسولیوان و دیگران (1385). مفاهیم کلیدی ارتباطات، سیدحسن رئیسزاده، چاپ اول، تهران: فصل نو.
تمیمی آمدی، عبدالواحدبنمحمد (1374). غررالحکم و دررالکلم، قم: دفتر تبلیغات اسلامی.
حرًعاملی، محمدحسن (1403ق). وسائل الشیعه الی تحصیل مسائل الشریعه، چاپ پنچم، بیروت: دارالتراث العربی.
دهخدا، علیاکبر (1377). لغتنامة دهخدا، تهران: مؤسسة انتشارات و چاپ دانشگاه تهران.
دیلمی، شیرویه بن شهردار (1406ق). الفردوس بمأثور الخطاب، بیروت: دار الکتب العلمیه.
ساعی، محمدحسین و همکاران (1397). «ارائه راهکارهای مدیریت منابع انسانی در حوزة بکارگیری مجریان در صداوسیما» فصلنامه رادیو و تلویزیون، شماره 27: 118-89.
فرامرز قراملکی و همکاران (1388). اخلاق حرفهای در تمدن ایران و اسلام، چاپ دوم، تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
فرامرز قراملکی، احد (1385). درآمدی بر اخلاق حرفهای، تهران: سرآمد.
فرامرز قراملکی، احد (1387). اخلاق سازمانی، تهران: سرآمد.
کلینی، محمد بن یعقوب (1387ق). الکافی، تحقیق علیاکبر غفاری، چاپ سوم، دارالکتب الاسلامیه.
کنگره امام خمینی و اندیشه حکومت اسلامی (1378). امام خمینی و حکومت اسلامی: نهادهای سیاسی و اصول مدنی، تهران: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره).
نراقی، محمدمهدی (1383). جامعالسعادات، به کوشش و تصحیح محمد کلانتر، با مقدمة محمدرضا مظفر، چاپ سوم، بیروت: مؤسسه الاعلمی للمطبوعات.
Marjo Bruun, Guidelines on Professional Ethics, Handbook for Users, 2014 Statistics Finland.
Biocca, F., A. (1988) `Opposing Conceptions of the Audience: The Active and Passive Hemispheres of Mass Communication Theory', in CommunicationYearbook.