منابع فارسی
بیکر، ترزال، (1386). نحوة انجام تحقیقات اجتماعی. ترجمة هوشنگ نایبی، تهران: نی.
تایپا، کلود، (1379). درآمدی بر روانشناسی اجتماعی. ترجمة مرتضی کتبی، تهران: نی.
خلیلی، پگاه، (1384). «وبلاگنویسی ایرانی: مطالعة کمّی و کیفی نحوة ابراز هویت در وبلاگهای ایرانی با تأکید بر وبلاگهای شخصی». پایاننامه کارشناسیارشد، دانشکده علوماجتماعی دانشگاه تهران.
کریپندروف، کلوس، (1383). تحلیلمحتوا: مبانی روششناسی. ترجمة هوشنگ نایبی، تهران: نی.
کریمی، یوسف، (1382). نظریهها، مفاهیم و کاربردهای روانشناسی اجتماعی. تهران: ارسباران.
منصوریسپهر، روحالله، (1388). «ناهماهنگی شناختی و تغییر نگرش؛ تأثیر خوداسنادی مرتبط در تعامل با عزت نفس: آزمون الگوی“SSM”». پایاننامه کارشناسیارشد، دانشکده علومتربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی.
هولستی، ال آر، (1389). تحلیلمحتوا در علوماجتماعی و انسانی. ترجمة نادر سالارزاده امیری، چاپ دوم، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
منابع انگلیسی
Collins jr. Paul, (2009). Cognitive Dissonance on The u. s. Supreme Court. Sage Publication .http://ssi.sagepub.com.
Dillard , jane and Pfau Marie Martha, (2002). The Persuasion Handbook: Developments in Theory and Practice. USA: Sage ,Inc.
Festinger , Leon, (1957). Atheory of Cognitive Dissonance Standford. CA: Stand Ford University Press.
Zhang , Yang and wildemuth Barbara Marie, (2002). "Aualitative Analysis Ofcontent". In Application of Social Research Methods to Auestions in Informations and library Science, by Bwildemuth, West Port: 308-319.