منابع و مأخذ
بالِس، کریستوفر. «ذهنیت نسلی(دیدگاههای روانکاوانه درباره نسلها)»، ترجمة حسین پاینده(1380). فصلنامه فلسفی، ادبی، فرهنگی ارغنون، شماره 19.
جلالی، رستم(1391). «نمونهگیری در روش کیفی»، فصلنامه تحقیقات کیفی در علوم سلامت، دوره 1، شماره 4.
دوران، بهزاد(1387). هویت اجتماعی و رویکردها و نظریهها، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی.
ذکایی، محمدسعید(1386). جامعهشناسی جوانان ایران، تهران: انتشارات آگاه.
رضاییان، مجید(1393). «شبکههای اجتماعی؛ چالش در تعریف افکار عمومی». فصلنامه رسانه، شماره 94: 91-79.
شهابی، محمود و قدسی بیات(1391). «اهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی». فصلنامه مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات، 20:85-61.
شهابی، محمود(1382). «انگیزههای استفاده از ویدئو در میان جوانان تهرانی». مجله نامه پژوهش 5: 108-81.
شهابی، محمود(1382). «جهانیشدن جوانی؛ خرده فرهنگهای جوانان در عصر جهانیشدن». فصلنامه مطالعات جوانان، 5:22-2.
فاضلی، نعمتالله و حامد طالبیان(1391)، «مصرف فرهنگی و شکل نگرفتن هویت مجازی». فصلنامه مطالعات فرهنگ- ارتباطات، شماره 51، پاییز 91.
فلیک، اووه(1392). درآمدی بر تحقیق کیفی، ترجمة هادی جلیلی، چاپ ششم، تهران: نشر نی.
میلز، سارا(1382). گفتمان، ترجمة فتاح محمدی، زنجان: هزاره سوم.
Awake. (2011, July). »What Should I know social networking?«. Part 1, pp. 24.25.
Awan, Fatimah. Gauntlet, David. (2013). »Young People’s Uses and Understandings of Online Social Networks in Their Everyday Lives«. London: Sage Publication.
Boyed, d.m. Ellison, n.b. (2007). »Social network sites: Definition, history, and scholarship«. Ournal ofComputer-Mediated Communication, 13(1), article 11.
Buckingham, D. Willett, R. (2006). Digital Generations: Children, Young People, and the NewMedia. Lawrence Erlbaum Associates Publishers, Mahwah, NJ, 2006. pp. 337
Eyerman, Ron. Turner, Bryan S. (1998). »Outline of a Theory of Generations«. European Journal of Social Theory, July 1998 vol. 1 no. 1 91-106.
Lenhart, A. Purcell, K. Smith, A. & Zickuhr, K. (2010). »Social media & mobile internet use among teens and young adults«. Washington, DC: Pew Internet & American Life Project.
O’Reilly, T. (2007). »What is web 2.0: Design patterns and business models for the next generation of software«. Communications & Strategies. 65, 17–37.