منابع و مأخذ
حبیبپور، کرم و رضا صفری (1391). راهنمای جامع کاربرد spss در تحقیقات پیمایشی (تحلیل دادههای کمّی). تهران: انتشارات متفکران.
رضایی، جعفر و نگین سلیمی (1383). «رابطه بین نگرش فرد نسبت به خود و نگرش فرد نسبت به دیگران». فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی، شماره 6: 106 ـ 89.
سورین، ورنر جوزف و جیمز تانکارد (1390). نظریههای ارتباطات. ترجمه علیرضا دهقان. تهران: مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران.
عاملی، ایمانه (1390). مطالعه رابطه انگارههای ذهنی و هویت فرهنگی نسل دوّم ایرانیان مقیم امریکا، پایاننامه کارشناسیارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه تهران.
مهدیزاده، سیدمحمد (1397). نظریههای رسانه؛ اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی. تهران: همشهری.
نعیمی جورشری، عباس (1398، تیر 15). «انگاره». بازیابیشده در: https://engare.net/stereotype
Bahaee, M. & Pisani, M. (2009). 'Are Iranian consumers poised to “buy American” in a hostile bilateral environment?'. Business Horizons, 52(3), 223-232.
Braun, V. & Clarke, V. (2006). 'Using thematic analysis in psychology'. Qualitative research in psychology, 3(2), 1-41.
McCombs, M. (2005). 'A look at agenda-setting: Past, present and future'. Journalism studies, 6(4), 543-557.
McCombs, M. E. & Guo, L. (2014). 'Agenda-setting influence of the media in the public sphere'. The handbook of media and mass communication theory, 251-268.
Onea, A. N. N. (2017). 'Cultural Stereotypes–A Revival of Bosche’s View'. Review of Economic and Business Studies, 10(2), 205-217.
Shahghasemi, E. (2017). Iranians in the Minds of Americans. Nova Science Publishers.
Yekta Steininger, M. (2009). United States and Iran; Different Values and Attitudes Toward Nature. University Press of America.