منابع و مأخذ
آقاپور علیشاهی، مریم (1397). بازارشناسی، تهران: انتشارات ساکو.
پدرام، عبدالرحیم و سلمان زالی (1394). فرایند سناریونویسی در موضوعات راهبردی: موردکاوی سناریوهای آینده بحران سوریه، تهران: انتشارات مؤسسه افق آیندهپژوهی راهبردی.
پورشیخعلی، آتوسا و محسن بهرامی (1392). تحلیل اثر متقابل در آیندهپژوهی، دومین همایش ملی آیندهپژوهی، شرکت یادگار درخشان آریا، تهران.
جواهری، جواد و محمد واعظینژاد (1394). «آسیبشناسی صنعت بازیهای رایانهای در ایران با رویکرد سیستمی»، فصلنامه راهبرد فرهنگ، شماره 30: 135 ـ 113.
حسینی، محمدحسین (1397). «راهبرد توسعه بازار»، بازیابیشده در: http://strategism.ir/
کیم، دبلیو چان و رنه مابورنیا (1395). راهبرد اقیانوس آبی، ترجمۀ علیرضا پورممتاز، تهران: گروه پژوهشی صنعتی آریانا، انتشارات آریانا قلم.
لمپرت، رابرت جی. استیون دبلیو. پوپر و استیون سی. بنکز (1388). برنامهریزی پابرجا برای یک قرن: رویکردی نو در برنامهریزی راهبردی برای صد سال آینده، ترجمۀ وحید وحیدیمطلق، تهران: اندیشکده صنعت و فنّاوری (آصف).
مینایی، حسین (1395). تحلیل تأثیر ماتریس متقابل. بازیابیشده در: http://hosseinminaei.blogfa.com/post/74
Barrios, G. A. (2013). Applying Blue Ocean Strategy to Game Design: A Path to Innovation. SBC-Proceedings of SBGames. Brazil.
Naeem, I. (2016). Grounding the Blue Ocean Strategy on technological innovations and network externalities. Thesis for Degree of Master of Science in Business Administration. Turkey, Yasar University.
Salen, K. & Zimmerman, E. (2004). Rules of Play: Game Design Fundamentals. London: Cambridge, Massachusetts (MIT Press).
Tekinbas, K. S., & Zimmerman, E. (2003). Rules of play: Game design fundamentals. MIT press.