دوره 24 (1402)
دوره 23 (1401)
دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1389)
دوره 10 (1388)
دوره 9 (1387)
مقایسه تغییرات در گرایش سه نسل از جوانان شهر تهران به کسب خبر

جهاندار امیری؛ ابراهیم فتحی؛ احمد علی احمدپور

دوره 23، شماره 57 ، فروردین 1401، ، صفحه 91-118

https://doi.org/10.22083/jccs.2020.242612.3150

چکیده
  خبر ماده اصلی ارتباطات جمعی، از نیازهای اصلی مخاطبان و در صدر تولیدات رسانه‌ها قرار دارد. این پژوهش با تشکیک در اصل عدم‌تغییر گرایش نسل‌های مختلف مخاطبان به کسب خبر ، گرایش سه نسل از جوانان تهرانی را با استفاده از روش شبه پانل گذشته یاد، بررسی و مقایسه کرده است. جامعه آماری جوانان 15 تا 24 ساله شهر تهران در دهه‌های 90، 80 و 70 شمسی است که ...  بیشتر