دوره 24 (1402)
دوره 23 (1401)
دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1389)
دوره 10 (1388)
دوره 9 (1387)
بررسی نگرش مخاطبان دربارۀ تأثیر پیام‏های سلامت تلویزیون

هادی خانیکی؛ حبیب راثی تهرانی

دوره 12، شماره 15 ، آذر 1390، ، صفحه 151-187

چکیده
  طراحی پیام‏های سلامت مقوله‏ای میان‏رشته‏ای است که از حوزۀ ارتباطات سلامت و مطالعه‏های نوین ارتباطات و آموزش بهداشت نشئت گرفته است. آنچه در این مقاله بدان پرداخته‏ایم، بررسی میزان تأثیر پیام‏های سلامت بر مخاطبان تلویزیون است. پرسش مهم مقاله این است که چگونه رسانه‏ای مانند تلویزیون از طریق تولید و پخش پیام‏ها و اطلاعات ...  بیشتر