آ

  • آیندۀ مخاطب آیندۀ مصرف رسانه‏‌ای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]

ا

  • ابراهیم میرزا واکاوی در رابطه نظام ادراکی هنرمندان و عوامل اجتماعی دوره اول عصر صفوی (مطالعه موردی: دیدار مجنون و لیلی هفت اورنگ ابراهیم میرزا) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 97-117]

  • اتحادیه اروپا قدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]

  • احساس بی‌قدرتی تحلیل جامعه‌شناختی خودمداری ایرانیان (براساس داده‌های مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]

  • ارتباطات فرهنگی تحلیل نشانه‌شناختی شیوه‌های رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]

  • اسلام سیاسی بررسی عوامل درونی و بیرونی مانایی پدیده نوظهور داعش (از سال 2010 تا 2017) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 61-82]

  • اسوه‌پردازی دینی تحلیل انتقادی روایت پیامبران در تلویزیون از منظر الگوی مفهومی اسوه‌پردازی دینی (مورد مطالعه: سریال یوسف پیامبر) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 165-194]

  • اصول اقناع بررسی شیوه‌های ارتباط اقناعی (استنباط از متون اسلامی و متون ادبیات پایداری) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 145-164]

  • اعتماد وضعیت اعتماد جوانان به شبکه‌های اجتماعی در شهر تهران [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 31-53]

  • افسانه مؤلّفه‌های بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّه‌ها و افسانه‌های ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]

  • اقتباس مؤلّفه‌های بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّه‌ها و افسانه‌های ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]

  • اقتصاد رسانه عوامل مؤثر بر بازاریابی فیلم‌های سینمایی ایرانی از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 151-175]

  • اقناع بررسی شیوه‌های ارتباط اقناعی (استنباط از متون اسلامی و متون ادبیات پایداری) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 145-164]

  • اقناع مهمترین مضامین لازم مورد توجه رسانة ملی در ترغیب مخاطبان به خریدکالای ایرانی [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 119-147]

  • الگوی تأسیس چالش‌ها و راهکارهای تأسیس تلویزیون گردشگری در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 37-60]

  • انگارۀ فرهنگی صورت‌بندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریه‌ای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]

  • انگیزه تماشا رابطه میان تماشای سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره با سرمایۀ اجتماعی زنان شهر تهران؛ مطالعۀ موردی شبکۀ جم [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 25-50]

  • انیمیشن مقایسه تطبیقی نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]

  • انیمیشن جمشید و خورشید مؤلّفه‌های بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّه‌ها و افسانه‌های ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]

  • ایران مقایسه تطبیقی نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]

ب

  • باراک اوباما بازنمایی سیاه‌ پوستان در سینمای امریکا در سال‌ های 2009 تا 2017 [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 51-75]

  • بازاریابی فیلم عوامل مؤثر بر بازاریابی فیلم‌های سینمایی ایرانی از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 151-175]

  • بازتاب تحلیل جامعه‌شناختی بازتاب تحولات اجتماعی در آثار نگارگری حسین بهزاد [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 195-227]

  • بازنمایی بازنمایی سیاه‌ پوستان در سینمای امریکا در سال‌ های 2009 تا 2017 [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 51-75]

  • بازی‌های رایانه‌ای سنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازی‌های رایانه‌ای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]

  • بیگانگی اجتماعی تحلیل جامعه‌شناختی خودمداری ایرانیان (براساس داده‌های مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]

  • بیگانگی سیاسی تحلیل جامعه‌شناختی خودمداری ایرانیان (براساس داده‌های مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]

پ

  • پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش فرهنگ در پذیرش فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در ایران (مورد مطالعه: همراه بانک) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 27-48]

  • پرخاشگری بررسی مؤلفه‌های شخصیت پرخاشگر براساس نظریۀ کارن هورنای در آثار جمال‌زاده و هدایت با تکیه بر داستان‏های آدم ‌بدنام و علویه ‌خانم [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 99-118]

  • پرسشگری و نقد تحلیل جامعه‌شناختی مهم‌ترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]

  • پوشش نگرش و موضع زنان و دختران مشهدی به حجاب [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 229-253]

  • پویانمایی مؤلّفه‌های بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّه‌ها و افسانه‌های ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]

  • پیام رابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سواد رسانه‌ای بین جوانان شهر بافق [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 145-164]

ت

  • تحلیل سوات ارائه استراتژی مناسب دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مقایسه تطبیقی ایران و ترکیه [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 121-149]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای گزارش‌های زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامه‌نگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]

  • تحولات اجتماعی تحلیل جامعه‌شناختی بازتاب تحولات اجتماعی در آثار نگارگری حسین بهزاد [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 195-227]

  • تذهیب‌های قرآنی تأمّلی در سرلوح قرآن‌های تذهیب شده عصر تیموری و قاجار(مطالعه تطبیقی سرلوح‌های قرآنی موجود در موزه آستانه مقدسه قم و کتابخانه مرکزی تبریز) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 149-178]

  • ترغیب مهمترین مضامین لازم مورد توجه رسانة ملی در ترغیب مخاطبان به خریدکالای ایرانی [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 119-147]

  • تصادف رانندگی پایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ‌ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]

  • تغییر هویت تحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]

  • تفسیر حجاب نگرش و موضع زنان و دختران مشهدی به حجاب [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 229-253]

  • تقدیرگرایی تحلیل جامعه‌شناختی خودمداری ایرانیان (براساس داده‌های مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]

  • تقسیم‌بندی مخاطب آیندۀ مصرف رسانه‏‌ای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]

  • تقوای یوسف تحلیل انتقادی روایت پیامبران در تلویزیون از منظر الگوی مفهومی اسوه‌پردازی دینی (مورد مطالعه: سریال یوسف پیامبر) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 165-194]

  • تلفن همراه وضعیت اعتماد جوانان به شبکه‌های اجتماعی در شهر تهران [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 31-53]

  • توریسم تحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]

  • توسعۀ سیاسی تحلیل جامعه‌شناختی مهم‌ترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]

  • توسعۀ فرهنگی تحلیل جامعه‌شناختی مهم‌ترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]

ج

  • جامعه‌شناسی زیباشناختی واکاوی در رابطه نظام ادراکی هنرمندان و عوامل اجتماعی دوره اول عصر صفوی (مطالعه موردی: دیدار مجنون و لیلی هفت اورنگ ابراهیم میرزا) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 97-117]

  • جامعه مدنی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 71-97]

  • جمال‌زاده بررسی مؤلفه‌های شخصیت پرخاشگر براساس نظریۀ کارن هورنای در آثار جمال‌زاده و هدایت با تکیه بر داستان‏های آدم ‌بدنام و علویه ‌خانم [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 99-118]

  • جمهوری اسلامی ایران قدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]

  • جوانان رابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سواد رسانه‌ای بین جوانان شهر بافق [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 145-164]

چ

  • چرخش اقتصادی تحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]

  • چرخش فرهنگی تحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]

ح

  • حجاب نگرش و موضع زنان و دختران مشهدی به حجاب [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 229-253]

  • حسین بهزاد تحلیل جامعه‌شناختی بازتاب تحولات اجتماعی در آثار نگارگری حسین بهزاد [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 195-227]

خ

  • خط فارسی چالش‌‌های فرهنگی کمبود قلم‌‌های فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]

  • خلافت اسلامی بررسی عوامل درونی و بیرونی مانایی پدیده نوظهور داعش (از سال 2010 تا 2017) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 61-82]

  • خودمداری تحلیل جامعه‌شناختی خودمداری ایرانیان (براساس داده‌های مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]

  • خوشنویسی چالش‌‌های فرهنگی کمبود قلم‌‌های فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]

د

  • داستان‌های مصور مقایسه تطبیقی نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]

  • داعش بررسی عوامل درونی و بیرونی مانایی پدیده نوظهور داعش (از سال 2010 تا 2017) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 61-82]

  • دیپلماسی فرهنگی ارائه استراتژی مناسب دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مقایسه تطبیقی ایران و ترکیه [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 121-149]

  • دیپلماسی فرهنگی قدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]

  • دیدگاه ایجابی سنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازی‌های رایانه‌ای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]

  • دیدگاه سلبی سنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازی‌های رایانه‌ای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]

ر

  • رانندگی تدافعی پایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ‌ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]

  • رسانه پایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ‌ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]

  • رسانه چالش‌ها و راهکارهای تأسیس تلویزیون گردشگری در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 37-60]

  • رسانه‌های اجتماعی عوامل مؤثر بر بازاریابی فیلم‌های سینمایی ایرانی از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 151-175]

  • رفتار رانندگی پایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ‌ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]

  • رمزگان‌ها تحلیل نشانه‌شناختی شیوه‌های رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]

  • رنه مگریت تحلیل نشانه‌شناختی شیوه‌های رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]

  • روابط فرهنگی قدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]

  • روزنامه نگاری تحلیل محتوای گزارش‌های زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامه‌نگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]

  • روزنامه‌نگاری محیط زیست تحلیل محتوای گزارش‌های زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامه‌نگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]

  • روش‌های اقناع بررسی شیوه‌های ارتباط اقناعی (استنباط از متون اسلامی و متون ادبیات پایداری) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 145-164]

ژ

  • ژاپن مقایسه تطبیقی نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]

  • ژانرهای بازی سنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازی‌های رایانه‌ای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]

س

  • ساختار احساسات صورت‌بندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریه‌ای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]

  • ساختار احساسات درحال‌ظهور صورت‌بندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریه‌ای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]

  • ساختار احساسات رسوب‌یافته صورت‌بندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریه‌ای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]

  • ساختار احساسات مسلط (امروزی‌شده) صورت‌بندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریه‌ای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]

  • ساختار عناصر تزئینی و بصری تأمّلی در سرلوح قرآن‌های تذهیب شده عصر تیموری و قاجار(مطالعه تطبیقی سرلوح‌های قرآنی موجود در موزه آستانه مقدسه قم و کتابخانه مرکزی تبریز) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 149-178]

  • سپهر رسانه آیندۀ مصرف رسانه‏‌ای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]

  • سرلوح قرآن‌های مذهِّب عصر تیموری تأمّلی در سرلوح قرآن‌های تذهیب شده عصر تیموری و قاجار(مطالعه تطبیقی سرلوح‌های قرآنی موجود در موزه آستانه مقدسه قم و کتابخانه مرکزی تبریز) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 149-178]

  • سرلوح قرآن‌های مذهِّب عصر قاجار تأمّلی در سرلوح قرآن‌های تذهیب شده عصر تیموری و قاجار(مطالعه تطبیقی سرلوح‌های قرآنی موجود در موزه آستانه مقدسه قم و کتابخانه مرکزی تبریز) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 149-178]

  • سرمایه اجتماعی رابطه میان تماشای سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره با سرمایۀ اجتماعی زنان شهر تهران؛ مطالعۀ موردی شبکۀ جم [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 25-50]

  • سرمایه فرهنگی بررسی جامعه شناختی تاثیر سرمایه فرهنگی و ابعاد آن بر مقبولیت اجتماعی ( مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 1-24]

  • سرمایۀ فرهنگی رابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سواد رسانه‌ای بین جوانان شهر بافق [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 145-164]

  • سریال فارسی زبان ماهواره رابطه میان تماشای سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره با سرمایۀ اجتماعی زنان شهر تهران؛ مطالعۀ موردی شبکۀ جم [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 25-50]

  • سریال یوسف پیامبر تحلیل انتقادی روایت پیامبران در تلویزیون از منظر الگوی مفهومی اسوه‌پردازی دینی (مورد مطالعه: سریال یوسف پیامبر) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 165-194]

  • سنخ‌شناسی بازنمایی سیاه‌ پوستان در سینمای امریکا در سال‌ های 2009 تا 2017 [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 51-75]

  • سواد رسانه‌ای رابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سواد رسانه‌ای بین جوانان شهر بافق [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 145-164]

  • سیاه‌پوستان بازنمایی سیاه‌ پوستان در سینمای امریکا در سال‌ های 2009 تا 2017 [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 51-75]

  • سینمای امریکا بازنمایی سیاه‌ پوستان در سینمای امریکا در سال‌ های 2009 تا 2017 [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 51-75]

  • سینمای ایران   عوامل مؤثر بر بازاریابی فیلم‌های سینمایی ایرانی از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 151-175]

ش

  • شبکه اجتماعی ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان با استفاده از ظرفیت‌ های شبکه‌‌های اجتماعی داخلی [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 119-143]

  • شبکه جم رابطه میان تماشای سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره با سرمایۀ اجتماعی زنان شهر تهران؛ مطالعۀ موردی شبکۀ جم [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 25-50]

  • شبکه‌های اجتماعی وضعیت اعتماد جوانان به شبکه‌های اجتماعی در شهر تهران [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 31-53]

  • شبکه‌‌های اجتماعی مجازی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 71-97]

  • شبکۀ تلویزیونی چالش‌ها و راهکارهای تأسیس تلویزیون گردشگری در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 37-60]

  • شخصیت‌پردازی تحلیل انتقادی روایت پیامبران در تلویزیون از منظر الگوی مفهومی اسوه‌پردازی دینی (مورد مطالعه: سریال یوسف پیامبر) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 165-194]

ص

  • صبر یعقوب تحلیل انتقادی روایت پیامبران در تلویزیون از منظر الگوی مفهومی اسوه‌پردازی دینی (مورد مطالعه: سریال یوسف پیامبر) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 165-194]

  • صداوسیما مهمترین مضامین لازم مورد توجه رسانة ملی در ترغیب مخاطبان به خریدکالای ایرانی [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 119-147]

  • صنعت سینما عوامل مؤثر بر بازاریابی فیلم‌های سینمایی ایرانی از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 151-175]

ط

  • طبقۀ متوسط تحلیل جامعه‌شناختی مهم‌ترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]

  • طراحی گرافیک چالش‌‌های فرهنگی کمبود قلم‌‌های فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]

ع

  • عناصر دراماتیک مؤلّفه‌های بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّه‌ها و افسانه‌های ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]

ف

  • فرهنگ نقش فرهنگ در پذیرش فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در ایران (مورد مطالعه: همراه بانک) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 27-48]

  • فرهنگ اقتدارگرایانه تحلیل جامعه‌شناختی مهم‌ترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]

  • فرهنگ رانندگی پایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ‌ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]

  • فعال مدنی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 71-97]

ق

  • قدرت نرم قدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]

  • قدرت هنجاری قدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]

  • قلم فارسی (فونت) چالش‌‌های فرهنگی کمبود قلم‌‌های فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]

ک

  • کارکرد نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 71-97]

  • کالای ایرانی مهمترین مضامین لازم مورد توجه رسانة ملی در ترغیب مخاطبان به خریدکالای ایرانی [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 119-147]

  • کژکارکرد نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 71-97]

  • کم حجابی نگرش و موضع زنان و دختران مشهدی به حجاب [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 229-253]

گ

  • گردشگری چالش‌ها و راهکارهای تأسیس تلویزیون گردشگری در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 37-60]

  • گفتمان بررسی شیوه‌های ارتباط اقناعی (استنباط از متون اسلامی و متون ادبیات پایداری) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 145-164]

  • گمرک تحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]

م

  • مانایی بررسی عوامل درونی و بیرونی مانایی پدیده نوظهور داعش (از سال 2010 تا 2017) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 61-82]

  • مانع فرهنگی تحلیل جامعه‌شناختی مهم‌ترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]

  • محیط زیست تحلیل محتوای گزارش‌های زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامه‌نگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]

  • مخاطب رابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سواد رسانه‌ای بین جوانان شهر بافق [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 145-164]

  • مسئله‌مندسازی صورت‌بندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریه‌ای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]

  • مصرف مخاطب آیندۀ مصرف رسانه‏‌ای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]

  • مطبوعات تحلیل محتوای گزارش‌های زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامه‌نگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]

  • مفایسه تطبیقی ایران و ترکیه ارائه استراتژی مناسب دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مقایسه تطبیقی ایران و ترکیه [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 121-149]

  • مقبولیت اجتماعی بررسی جامعه شناختی تاثیر سرمایه فرهنگی و ابعاد آن بر مقبولیت اجتماعی ( مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 1-24]

  • منش و میدان بررسی جامعه شناختی تاثیر سرمایه فرهنگی و ابعاد آن بر مقبولیت اجتماعی ( مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 1-24]

  • میراث فرهنگی چالش‌ها و راهکارهای تأسیس تلویزیون گردشگری در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 37-60]

ن

  • نشانه‌شناسی تحلیل نشانه‌شناختی شیوه‌های رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]

  • نظام ادراک واکاوی در رابطه نظام ادراکی هنرمندان و عوامل اجتماعی دوره اول عصر صفوی (مطالعه موردی: دیدار مجنون و لیلی هفت اورنگ ابراهیم میرزا) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 97-117]

  • نظریه برخاسته از داده‌ها ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان با استفاده از ظرفیت‌ های شبکه‌‌های اجتماعی داخلی [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 119-143]

  • نگارگری تحلیل جامعه‌شناختی بازتاب تحولات اجتماعی در آثار نگارگری حسین بهزاد [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 195-227]

  • نگرش سنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازی‌های رایانه‌ای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]

  • نگرش رابطه میان تماشای سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره با سرمایۀ اجتماعی زنان شهر تهران؛ مطالعۀ موردی شبکۀ جم [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 25-50]

ه

  • هافستد نقش فرهنگ در پذیرش فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در ایران (مورد مطالعه: همراه بانک) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 27-48]

  • هدایت بررسی مؤلفه‌های شخصیت پرخاشگر براساس نظریۀ کارن هورنای در آثار جمال‌زاده و هدایت با تکیه بر داستان‏های آدم ‌بدنام و علویه ‌خانم [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 99-118]

  • هفت اورنگ واکاوی در رابطه نظام ادراکی هنرمندان و عوامل اجتماعی دوره اول عصر صفوی (مطالعه موردی: دیدار مجنون و لیلی هفت اورنگ ابراهیم میرزا) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 97-117]

  • همراه بانک نقش فرهنگ در پذیرش فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در ایران (مورد مطالعه: همراه بانک) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 27-48]

  • همگرایی رسانه‎ای آیندۀ مصرف رسانه‏‌ای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]

  • هنر فراواقع‌گرا تحلیل نشانه‌شناختی شیوه‌های رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]

  • هورنای بررسی مؤلفه‌های شخصیت پرخاشگر براساس نظریۀ کارن هورنای در آثار جمال‌زاده و هدایت با تکیه بر داستان‏های آدم ‌بدنام و علویه ‌خانم [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 99-118]

  • هویت ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان با استفاده از ظرفیت‌ های شبکه‌‌های اجتماعی داخلی [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 119-143]

  • هویّت فرهنگی چالش‌‌های فرهنگی کمبود قلم‌‌های فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]

  • هویت ملی ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان با استفاده از ظرفیت‌ های شبکه‌‌های اجتماعی داخلی [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 119-143]

  • هویت ملی مقایسه تطبیقی نقش داستان‌های مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]

  • هویت ملی مجازی ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان با استفاده از ظرفیت‌ های شبکه‌‌های اجتماعی داخلی [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 119-143]