آیندۀ مخاطبآیندۀ مصرف رسانهای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]
ا
ابراهیم میرزاواکاوی در رابطه نظام ادراکی هنرمندان و عوامل اجتماعی دوره اول عصر صفوی (مطالعه موردی: دیدار مجنون و لیلی هفت اورنگ ابراهیم میرزا) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 97-117]
اتحادیه اروپاقدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]
احساس بیقدرتیتحلیل جامعهشناختی خودمداری ایرانیان (براساس دادههای مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]
ارتباطات فرهنگیتحلیل نشانهشناختی شیوههای رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]
اسلام سیاسیبررسی عوامل درونی و بیرونی مانایی پدیده نوظهور داعش (از سال 2010 تا 2017) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 61-82]
اصول اقناعبررسی شیوههای ارتباط اقناعی (استنباط از متون اسلامی و متون ادبیات پایداری) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 145-164]
اعتمادوضعیت اعتماد جوانان به شبکههای اجتماعی در شهر تهران [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 31-53]
افسانهمؤلّفههای بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّهها و افسانههای ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]
اقتباسمؤلّفههای بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّهها و افسانههای ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]
اقتصاد رسانهعوامل مؤثر بر بازاریابی فیلمهای سینمایی ایرانی از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 151-175]
اقناعبررسی شیوههای ارتباط اقناعی (استنباط از متون اسلامی و متون ادبیات پایداری) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 145-164]
اقناعمهمترین مضامین لازم مورد توجه رسانة ملی در ترغیب مخاطبان به خریدکالای ایرانی [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 119-147]
الگوی تأسیسچالشها و راهکارهای تأسیس تلویزیون گردشگری در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 37-60]
انگارۀ فرهنگیصورتبندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریهای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]
انگیزه تماشارابطه میان تماشای سریالهای فارسیزبان ماهواره با سرمایۀ اجتماعی زنان شهر تهران؛ مطالعۀ موردی شبکۀ جم [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 25-50]
انیمیشنمقایسه تطبیقی نقش داستانهای مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]
انیمیشن جمشید و خورشیدمؤلّفههای بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّهها و افسانههای ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]
ایرانمقایسه تطبیقی نقش داستانهای مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]
ب
باراک اوبامابازنمایی سیاه پوستان در سینمای امریکا در سال های 2009 تا 2017 [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 51-75]
بازاریابی فیلمعوامل مؤثر بر بازاریابی فیلمهای سینمایی ایرانی از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 151-175]
بازتابتحلیل جامعهشناختی بازتاب تحولات اجتماعی در آثار نگارگری حسین بهزاد [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 195-227]
بازنماییبازنمایی سیاه پوستان در سینمای امریکا در سال های 2009 تا 2017 [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 51-75]
بازیهای رایانهایسنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازیهای رایانهای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]
بیگانگی اجتماعیتحلیل جامعهشناختی خودمداری ایرانیان (براساس دادههای مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]
بیگانگی سیاسیتحلیل جامعهشناختی خودمداری ایرانیان (براساس دادههای مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]
پ
پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطاتنقش فرهنگ در پذیرش فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در ایران (مورد مطالعه: همراه بانک) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 27-48]
پرخاشگریبررسی مؤلفههای شخصیت پرخاشگر براساس نظریۀ کارن هورنای در آثار جمالزاده و هدایت با تکیه بر داستانهای آدم بدنام و علویه خانم [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 99-118]
پرسشگری و نقدتحلیل جامعهشناختی مهمترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]
پوششنگرش و موضع زنان و دختران مشهدی به حجاب [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 229-253]
پویانماییمؤلّفههای بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّهها و افسانههای ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]
پیامرابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سواد رسانهای بین جوانان شهر بافق [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 145-164]
ت
تحلیل سواتارائه استراتژی مناسب دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مقایسه تطبیقی ایران و ترکیه [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 121-149]
تحلیل محتواتحلیل محتوای گزارشهای زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامهنگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]
تحولات اجتماعیتحلیل جامعهشناختی بازتاب تحولات اجتماعی در آثار نگارگری حسین بهزاد [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 195-227]
تذهیبهای قرآنیتأمّلی در سرلوح قرآنهای تذهیب شده عصر تیموری و قاجار(مطالعه تطبیقی سرلوحهای قرآنی موجود در موزه آستانه مقدسه قم و کتابخانه مرکزی تبریز) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 149-178]
ترغیبمهمترین مضامین لازم مورد توجه رسانة ملی در ترغیب مخاطبان به خریدکالای ایرانی [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 119-147]
تصادف رانندگیپایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]
تغییر هویتتحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]
تفسیر حجابنگرش و موضع زنان و دختران مشهدی به حجاب [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 229-253]
تقدیرگراییتحلیل جامعهشناختی خودمداری ایرانیان (براساس دادههای مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]
تقسیمبندی مخاطبآیندۀ مصرف رسانهای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]
تلفن همراهوضعیت اعتماد جوانان به شبکههای اجتماعی در شهر تهران [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 31-53]
توریسمتحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]
توسعۀ سیاسیتحلیل جامعهشناختی مهمترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]
توسعۀ فرهنگیتحلیل جامعهشناختی مهمترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]
ج
جامعهشناسی زیباشناختیواکاوی در رابطه نظام ادراکی هنرمندان و عوامل اجتماعی دوره اول عصر صفوی (مطالعه موردی: دیدار مجنون و لیلی هفت اورنگ ابراهیم میرزا) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 97-117]
جامعه مدنینقش شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 71-97]
جمالزادهبررسی مؤلفههای شخصیت پرخاشگر براساس نظریۀ کارن هورنای در آثار جمالزاده و هدایت با تکیه بر داستانهای آدم بدنام و علویه خانم [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 99-118]
جمهوری اسلامی ایرانقدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]
جوانانرابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سواد رسانهای بین جوانان شهر بافق [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 145-164]
چ
چرخش اقتصادیتحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]
چرخش فرهنگیتحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]
ح
حجابنگرش و موضع زنان و دختران مشهدی به حجاب [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 229-253]
حسین بهزادتحلیل جامعهشناختی بازتاب تحولات اجتماعی در آثار نگارگری حسین بهزاد [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 195-227]
خ
خط فارسیچالشهای فرهنگی کمبود قلمهای فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]
خلافت اسلامیبررسی عوامل درونی و بیرونی مانایی پدیده نوظهور داعش (از سال 2010 تا 2017) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 61-82]
خودمداریتحلیل جامعهشناختی خودمداری ایرانیان (براساس دادههای مطالعه تجربی در شهر تهران) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 1-26]
خوشنویسیچالشهای فرهنگی کمبود قلمهای فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]
د
داستانهای مصورمقایسه تطبیقی نقش داستانهای مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]
داعشبررسی عوامل درونی و بیرونی مانایی پدیده نوظهور داعش (از سال 2010 تا 2017) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 61-82]
دیپلماسی فرهنگیارائه استراتژی مناسب دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مقایسه تطبیقی ایران و ترکیه [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 121-149]
دیپلماسی فرهنگیقدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]
دیدگاه ایجابیسنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازیهای رایانهای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]
دیدگاه سلبیسنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازیهای رایانهای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]
ر
رانندگی تدافعیپایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]
رسانهپایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]
رسانهچالشها و راهکارهای تأسیس تلویزیون گردشگری در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 37-60]
رسانههای اجتماعیعوامل مؤثر بر بازاریابی فیلمهای سینمایی ایرانی از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 151-175]
رفتار رانندگیپایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]
رمزگانهاتحلیل نشانهشناختی شیوههای رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]
رنه مگریتتحلیل نشانهشناختی شیوههای رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]
روابط فرهنگیقدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]
روزنامه نگاریتحلیل محتوای گزارشهای زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامهنگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]
روزنامهنگاری محیط زیستتحلیل محتوای گزارشهای زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامهنگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]
روشهای اقناعبررسی شیوههای ارتباط اقناعی (استنباط از متون اسلامی و متون ادبیات پایداری) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 145-164]
ژ
ژاپنمقایسه تطبیقی نقش داستانهای مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]
ژانرهای بازیسنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازیهای رایانهای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]
س
ساختار احساساتصورتبندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریهای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]
ساختار احساسات درحالظهورصورتبندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریهای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]
ساختار احساسات رسوبیافتهصورتبندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریهای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]
ساختار احساسات مسلط (امروزیشده)صورتبندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریهای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]
ساختار عناصر تزئینی و بصریتأمّلی در سرلوح قرآنهای تذهیب شده عصر تیموری و قاجار(مطالعه تطبیقی سرلوحهای قرآنی موجود در موزه آستانه مقدسه قم و کتابخانه مرکزی تبریز) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 149-178]
سپهر رسانهآیندۀ مصرف رسانهای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]
سرلوح قرآنهای مذهِّب عصر تیموریتأمّلی در سرلوح قرآنهای تذهیب شده عصر تیموری و قاجار(مطالعه تطبیقی سرلوحهای قرآنی موجود در موزه آستانه مقدسه قم و کتابخانه مرکزی تبریز) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 149-178]
سرلوح قرآنهای مذهِّب عصر قاجارتأمّلی در سرلوح قرآنهای تذهیب شده عصر تیموری و قاجار(مطالعه تطبیقی سرلوحهای قرآنی موجود در موزه آستانه مقدسه قم و کتابخانه مرکزی تبریز) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 149-178]
سرمایه اجتماعیرابطه میان تماشای سریالهای فارسیزبان ماهواره با سرمایۀ اجتماعی زنان شهر تهران؛ مطالعۀ موردی شبکۀ جم [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 25-50]
سرمایه فرهنگیبررسی جامعه شناختی تاثیر سرمایه فرهنگی و ابعاد آن بر مقبولیت اجتماعی ( مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 1-24]
سرمایۀ فرهنگیرابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سواد رسانهای بین جوانان شهر بافق [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 145-164]
سریال فارسی زبان ماهوارهرابطه میان تماشای سریالهای فارسیزبان ماهواره با سرمایۀ اجتماعی زنان شهر تهران؛ مطالعۀ موردی شبکۀ جم [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 25-50]
صداوسیمامهمترین مضامین لازم مورد توجه رسانة ملی در ترغیب مخاطبان به خریدکالای ایرانی [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 119-147]
صنعت سینماعوامل مؤثر بر بازاریابی فیلمهای سینمایی ایرانی از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 151-175]
ط
طبقۀ متوسطتحلیل جامعهشناختی مهمترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]
طراحی گرافیکچالشهای فرهنگی کمبود قلمهای فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]
ع
عناصر دراماتیکمؤلّفههای بیانی انیمیشن و چگونگی اقتباس از قصّهها و افسانههای ایرانی (بررسی موردی: انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 203-228]
ف
فرهنگنقش فرهنگ در پذیرش فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در ایران (مورد مطالعه: همراه بانک) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 27-48]
فرهنگ اقتدارگرایانهتحلیل جامعهشناختی مهمترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]
فرهنگ رانندگیپایش نقش فرایند پذیرش AIDA در تأثیر تبلیغات رسانه ای بر کاهش تصادفات [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 77-96]
فعال مدنینقش شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 71-97]
ق
قدرت نرمقدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]
قدرت هنجاریقدرت هنجاری و دیپلماسی فرهنگی اتحادیه اروپا (کاربست آن در قبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 195-221]
قلم فارسی (فونت)چالشهای فرهنگی کمبود قلمهای فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]
ک
کارکردنقش شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 71-97]
کالای ایرانیمهمترین مضامین لازم مورد توجه رسانة ملی در ترغیب مخاطبان به خریدکالای ایرانی [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 119-147]
کژکارکردنقش شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 71-97]
کم حجابینگرش و موضع زنان و دختران مشهدی به حجاب [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 229-253]
گ
گردشگریچالشها و راهکارهای تأسیس تلویزیون گردشگری در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 37-60]
گفتمانبررسی شیوههای ارتباط اقناعی (استنباط از متون اسلامی و متون ادبیات پایداری) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 145-164]
گمرکتحولات فرهنگی و اقتصادی مؤثر بر تغییرات شهری در بابلسر در دورة پهلوی اول [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 49-70]
م
ماناییبررسی عوامل درونی و بیرونی مانایی پدیده نوظهور داعش (از سال 2010 تا 2017) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 61-82]
مانع فرهنگیتحلیل جامعهشناختی مهمترین مانع فرهنگی توسعۀ سیاسی در ایران (عصر پهلوی دوم) [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 107-144]
محیط زیستتحلیل محتوای گزارشهای زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامهنگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]
مخاطبرابطۀ سرمایۀ فرهنگی و سواد رسانهای بین جوانان شهر بافق [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 145-164]
مسئلهمندسازیصورتبندی مسئله احساسات در ایران معاصر نظریهای دربارۀ پویایی الگوهای عاطفی در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 1-36]
مصرف مخاطبآیندۀ مصرف رسانهای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]
مطبوعاتتحلیل محتوای گزارشهای زیست محیطی در مطبوعات ایران براساس معیارهای روزنامهنگاری محیط زیست ( EJ ) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 55-89]
مفایسه تطبیقی ایران و ترکیهارائه استراتژی مناسب دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مقایسه تطبیقی ایران و ترکیه [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 121-149]
مقبولیت اجتماعیبررسی جامعه شناختی تاثیر سرمایه فرهنگی و ابعاد آن بر مقبولیت اجتماعی ( مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 1-24]
منش و میدانبررسی جامعه شناختی تاثیر سرمایه فرهنگی و ابعاد آن بر مقبولیت اجتماعی ( مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 1-24]
میراث فرهنگیچالشها و راهکارهای تأسیس تلویزیون گردشگری در ایران [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 37-60]
ن
نشانهشناسیتحلیل نشانهشناختی شیوههای رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]
نظام ادراکواکاوی در رابطه نظام ادراکی هنرمندان و عوامل اجتماعی دوره اول عصر صفوی (مطالعه موردی: دیدار مجنون و لیلی هفت اورنگ ابراهیم میرزا) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 97-117]
نظریه برخاسته از دادههاارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان با استفاده از ظرفیت های شبکههای اجتماعی داخلی [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 119-143]
نگارگریتحلیل جامعهشناختی بازتاب تحولات اجتماعی در آثار نگارگری حسین بهزاد [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 195-227]
نگرشسنجش نگرش مردم ایران در خصوص بازیهای رایانهای (مقایسه نگرش افراد مورد مطالعه در رده سنی 7 تا 40 سال) [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 91-120]
نگرشرابطه میان تماشای سریالهای فارسیزبان ماهواره با سرمایۀ اجتماعی زنان شهر تهران؛ مطالعۀ موردی شبکۀ جم [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 25-50]
ه
هافستدنقش فرهنگ در پذیرش فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در ایران (مورد مطالعه: همراه بانک) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 27-48]
هدایتبررسی مؤلفههای شخصیت پرخاشگر براساس نظریۀ کارن هورنای در آثار جمالزاده و هدایت با تکیه بر داستانهای آدم بدنام و علویه خانم [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 99-118]
هفت اورنگواکاوی در رابطه نظام ادراکی هنرمندان و عوامل اجتماعی دوره اول عصر صفوی (مطالعه موردی: دیدار مجنون و لیلی هفت اورنگ ابراهیم میرزا) [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 97-117]
همراه بانکنقش فرهنگ در پذیرش فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در ایران (مورد مطالعه: همراه بانک) [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 27-48]
همگرایی رسانهایآیندۀ مصرف رسانهای مخاطبان: مطالعۀ موردی با روش دلفی [دوره 19، شماره 43، 1397، صفحه 83-106]
هنر فراواقعگراتحلیل نشانهشناختی شیوههای رمزگذاری در آثار «رنه مگریت» [دوره 19، شماره 41، 1397، صفحه 177-194]
هورنایبررسی مؤلفههای شخصیت پرخاشگر براساس نظریۀ کارن هورنای در آثار جمالزاده و هدایت با تکیه بر داستانهای آدم بدنام و علویه خانم [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 99-118]
هویتارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان با استفاده از ظرفیت های شبکههای اجتماعی داخلی [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 119-143]
هویّت فرهنگیچالشهای فرهنگی کمبود قلمهای فارسی مناسب در ایران [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 165-189]
هویت ملیارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان با استفاده از ظرفیت های شبکههای اجتماعی داخلی [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 119-143]
هویت ملیمقایسه تطبیقی نقش داستانهای مصور و انیمیشن در گفتمان هویت ملی در ژاپن و ایران [دوره 19، شماره 44، 1397، صفحه 179-202]
هویت ملی مجازیارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان با استفاده از ظرفیت های شبکههای اجتماعی داخلی [دوره 19، شماره 42، 1397، صفحه 119-143]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد