آ
-
آسیبهای فرهنگی و اجتماعی
آسیبشناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیبهای فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
-
آگهی
ارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
-
آموزش
تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
ا
-
ارتباط
مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روشهای تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
-
ارتباطات انسانی
نقش ارتباطات انسانی در شکلگیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
-
ارتباط تقابلی
نقش ارتباطات انسانی در شکلگیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
-
ارزش اخلاقی
ارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
-
اسرائیل
آسیبشناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیبهای فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
-
اعتماد اجتماعی
رابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
-
افکارعمومی
نقش رسانههای نوین در جنبشهای اجتماعی
(مطالعة موردی جنبش تسخیر والاستریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
-
امامت
ابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
-
انسجامی و شناختی
رابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
-
انقلاب
نقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
-
انقلابهای عربی
نقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
-
انگیزهها
اهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعهای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
-
انگیزه و هدف مخاطبان
سواد رسانهای مخاطبان رسانههای نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
-
اهل سنت
بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیههای تبلیغاتی
در بمبگذاریهای سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
-
ایدئولوژی
تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
-
ایران
تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
-
اینترچنج
تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
-
اینترنت
همگرایی رسانهای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
ب
-
بازنمایی
تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
-
بازنمایی
بازنمایی مصرف در فیلمهای سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]
-
برونگرایی
رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
-
برونگرایی
رابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
-
بسیج سیاسی
نقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
-
بیداری اسلامی
نقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
پ
-
پروپاگاندا
مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روشهای تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
-
پیام بازرگانی
ارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
-
پیشداوری
رسانهها، تصور قالبی و روابط بین گروههای هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
ت
-
تأثیرسنجی
تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
-
تبلیغات
ارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
-
تبلیغات جهانی
مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روشهای تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
-
تبلیغ قرآنی
مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روشهای تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
-
تجربة زیسته اینترنت
مصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
-
تجربهپذیری
رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
-
تحلیلمحتوا
تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
-
تراژدی
نقش ارتباطات انسانی در شکلگیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
-
تصور قالبی
رسانهها، تصور قالبی و روابط بین گروههای هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
-
تعادل
نقش ارتباطات انسانی در شکلگیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
-
تعارضهای هویتی
آسیبشناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیبهای فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
-
تعزیه
تقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
-
تلویزیون
همگرایی رسانهای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
-
تلویزیون
تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
-
تولید
میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
-
تولید محتوا
همگرایی رسانهای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
ج
-
جامعة آرمانی
ابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
-
جامعة ایران
موسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغههای اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
-
جنبشهای اجتماعی
نقش رسانههای نوین در جنبشهای اجتماعی
(مطالعة موردی جنبش تسخیر والاستریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
-
جهانی شدن
فرهنگ ایرانی در عصر جهانی شدن
(مورد مطالعه فرهنگ نوروز) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 91-112]
-
جوانان
اهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعهای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
ح
-
حقوق ارتباطات
جایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
-
حقوق رسانه
جایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
خ
-
خدا
بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
-
خرده فرهنگ جوانان
موسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغههای اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
-
خشونت سیاسی
بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیههای تبلیغاتی
در بمبگذاریهای سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
د
-
دینداری
بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
ر
-
رابطۀ تعاملی
تقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
-
رسانه
رسانهها، تصور قالبی و روابط بین گروههای هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
-
رسانههای اجتماعی
نقش رسانههای نوین در جنبشهای اجتماعی
(مطالعة موردی جنبش تسخیر والاستریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
-
رسانههای اجتماعی
میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
-
رسانههای دیجیتال
نقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
-
رضایتمندی
اهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعهای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
-
روانرنجوری
رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
-
روانشناسی اجتماعی
رسانهها، تصور قالبی و روابط بین گروههای هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
-
روانشناسی گفتمانی
مصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
-
روش تبلیغ
مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روشهای تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
-
روش تحلیلی نظریة مبنایی
مصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
-
روضةالشهداء
روضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
-
روضهخوان
روضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
-
روضهخوانی
روضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
س
-
ساختارشکنی
نقش ارتباطات انسانی در شکلگیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
-
ساختارگرایی
تقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
-
سبک زندگی
تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
-
سواد رسانهای
سواد رسانهای مخاطبان رسانههای نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
-
سیستم اجتماعی
هنر بهمثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
-
سیستم روانی
هنر بهمثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
-
سینما
بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
ش
-
شبکههای اجتماعی
نقش رسانههای نوین در جنبشهای اجتماعی
(مطالعة موردی جنبش تسخیر والاستریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
-
شبکههای اجتماعی
عوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکۀ اجتماعی «فیسبوک»
(بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و آمریکا) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 181-212]
-
شبکههای اجتماعی
میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
اهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعهای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
ع
-
عصر دفاع مقدس
بازنمایی مصرف در فیلمهای سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]
ف
-
فرد دیندار
بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
-
فرهنگ
تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
-
فرهنگ
فرهنگ ایرانی در عصر جهانی شدن
(مورد مطالعه فرهنگ نوروز) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 91-112]
-
فرهنگ
ابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
-
فرهنگ ایرانی و نوروز
فرهنگ ایرانی در عصر جهانی شدن
(مورد مطالعه فرهنگ نوروز) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 91-112]
-
فرهنگ مشارکتی
همگرایی رسانهای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
-
فرهنگ و طبیعت
تقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
-
فیسبوک
عوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکۀ اجتماعی «فیسبوک»
(بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و آمریکا) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 181-212]
-
فیلمهای سینمایی
بازنمایی مصرف در فیلمهای سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]
ق
-
قانون جامع
جایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
-
قانون جامع رسانههای همگانی
جایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
-
قانونگذاری رسانهای
جایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
-
قدرت
تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
-
قرآن
ابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
گ
-
گفتمان مشروعیتبخش
بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیههای تبلیغاتی
در بمبگذاریهای سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
-
گنجینههای تفسیری اینترنت
مصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
-
گوناگونی فرهنگی
گوناگونی فرهنگی و ضرورت پاسداری از آن [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 169-191]
-
گونة شخصیتی
رابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
م
-
مدت و میزان استفاده از رسانهها
سواد رسانهای مخاطبان رسانههای نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
-
مدل بمب بهمثابه واقعه رسانهای
بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیههای تبلیغاتی
در بمبگذاریهای سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
-
مصاحبة عمقی
اهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعهای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
-
مصرف
بازنمایی مصرف در فیلمهای سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]
-
مصرف فرهنگی اینترنت
مصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
-
مصرفگرایی
بازنمایی مصرف در فیلمهای سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]
-
ملتباوری
گوناگونی فرهنگی و ضرورت پاسداری از آن [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 169-191]
-
مهاجرت معکوس
آسیبشناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیبهای فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
-
مواد غذایی
ارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
-
موسیقی زیرزمینی
موسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغههای اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
-
میزان و نوع استفاده از تلفنهمراه
رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
ن
-
نژندی
رابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
-
نشانهشناسی
ارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
-
نظریۀ استفاده و رضامندی
عوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکۀ اجتماعی «فیسبوک»
(بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و آمریکا) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 181-212]
-
نقالی مذهبی
روضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
-
نقد اجتماعی
موسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغههای اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
-
نقل
روضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
-
نوجوان
ارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
-
نیکلاس لومان
هنر بهمثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
و
-
واقعه رسانهای
بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیههای تبلیغاتی
در بمبگذاریهای سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
-
واقعی تلقی کردن محتوای رسانهها
سواد رسانهای مخاطبان رسانههای نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
-
وب 2
میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
-
وظیفهشناسی
رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
ه
-
همسازی
رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
-
همگرایی رسانهای
همگرایی رسانهای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
-
هنر
هنر بهمثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
-
هویت
رسانهها، تصور قالبی و روابط بین گروههای هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
-
هویت
گوناگونی فرهنگی و ضرورت پاسداری از آن [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 169-191]
-
هویت
بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
-
هویت
تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
-
هویت بازتابنده
بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
-
هویت دینی
بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
-
هویت سنتی
بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
-
هویت ملی
رسانهها، تصور قالبی و روابط بین گروههای هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
ی
-
یگانهباوری فرهنگی
گوناگونی فرهنگی و ضرورت پاسداری از آن [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 169-191]