آگاهی بخشیتحلیل کارکرد ارتباطی رجزهای یاران امام حسین(ع) در قیام عاشورا [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 167-190]
آگهیهای تجاریکارکرد فرهنگی آگهیهای تجاری مرتبط با زنان در روزنامه اطلاعات (1305-1320) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 175-202]
آیندهپژوهیشناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده خبرگزاریها در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 47-68]
ا
اجتماعی بودنتحلیل گفتمان شبکه کودک «جمجونیور» در نظم گفتمانی هویت مطلوب زنانه [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 53-84]
احساس ناامنیتجربه احساس ناامنی زنان در فضاهای شهری [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 7-30]
اختراع سنتسیاست خاطره در فضای شهری: مطالعه موردی موزههای تأسیسی پس از انقلاب در شهر تهران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 164-183]
اخلاق در رسانههای اجتماعیتقابلهای اخلاقی در تعاملات کاربران ایرانی رسانههای اجتماعی (مطالعه شش رویداد در یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام) [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 207-233]
اخلاق رسانهتقابلهای اخلاقی در تعاملات کاربران ایرانی رسانههای اجتماعی (مطالعه شش رویداد در یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام) [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 207-233]
ارتباطات بین فردیبررسی جامعهشناختی تأثیر سرمایه فرهنگی بر ارتباطات بین فردی با تأکید بر مدارای اجتماعی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 7-31]
ارزشهای فرهنگیکارکرد فرهنگی آگهیهای تجاری مرتبط با زنان در روزنامه اطلاعات (1305-1320) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 175-202]
اسطوره زیباییبازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 217-244]
اسکارتحول بازنمایی دیگری در انیمیشنهای برنده جایزه اسکار [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 85-105]
اعضای هیئت علمیتأثیر رفتار اطلاعیابی بر عملکرد پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
اقوام ایرانیتأثیر استفاده از رسانههای جمعی و اجتماعی بر همگرایی بین قومی در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 69-101]
الگوی زبانیبررسی الگوهای زبانی در نامگذاری مراکز کسبوکار شهر تبریز [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 109-125]
الگوی سفر قهرمانمؤلفههای فیلمنامه دینی در سریالهای تلویزیونی (با نگاهی به سریالهای مختارنامه و بازی تاج وتخت) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 203-232]
الگوی کرس و ون لیونتحلیل گفتمان انتقادی کتاب امریکن اینگلیش فایل با استفاده از مدل ون دایک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 186-205]
الگوی کنشگرانمؤلفههای فیلمنامه دینی در سریالهای تلویزیونی (با نگاهی به سریالهای مختارنامه و بازی تاج وتخت) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 203-232]
الگوی ون دایکتحلیل گفتمان انتقادی کتاب امریکن اینگلیش فایل با استفاده از مدل ون دایک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 186-205]
انتقال ارزشهای فرهنگیتحلیل گفتمان انتقادی کتاب امریکن اینگلیش فایل با استفاده از مدل ون دایک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 186-205]
انقلاب اسلامی ایرانبازنمایی و تحلیل گفتمان انتقادی ـ لاکانی الگوی خانوادۀ داعش در فضای مجازی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 33-51]
انیمیشنتحول بازنمایی دیگری در انیمیشنهای برنده جایزه اسکار [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 85-105]
اوقات فراغتتأثیر فناوریهای جدید بر اوقات فراغت و سرمایۀ اجتماعی جوانان [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 127-147]
ایرانپیامدهای همگرایی اینترنت و تلویزیون بر سیاستگذاری رسانهای در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 7-45]
اینترنتپیامدهای همگرایی اینترنت و تلویزیون بر سیاستگذاری رسانهای در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 7-45]
اینستاگرامتقابلهای اخلاقی در تعاملات کاربران ایرانی رسانههای اجتماعی (مطالعه شش رویداد در یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام) [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 207-233]
ب
بازسازی امر گذشتهسیاست خاطره در فضای شهری: مطالعه موردی موزههای تأسیسی پس از انقلاب در شهر تهران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 164-183]
بازنماییبازنمایی زن در جوکهای جنسیتی؛ تحلیل گفتمان انتقادی جوکهای جنسیتی در مورد زنان در شبکههای موبایلی [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 31-52]
بازنماییبازنمایی طلاق در سینمای دهه هشتاد ایران [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 79-107]
بازنماییبازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 217-244]
بازنماییتحول بازنمایی دیگری در انیمیشنهای برنده جایزه اسکار [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 85-105]
برنامههای پیامرسان تلفن همراهمشاهده مشارکتی در گروههای تلگرامی؛ راهنمای عمل و نمونه موردی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 53-79]
بنیاد ملی نخبگانالزامات طراحی و راهاندازی شبکه اجتماعی مجازی اختصاصی برای نخبگان ایرانی [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 145-173]
پ
پهلوی اولکارکرد فرهنگی آگهیهای تجاری مرتبط با زنان در روزنامه اطلاعات (1305-1320) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 175-202]
پوشاک زنانپوشاک سنتی زنان در جغرافیای فرهنگی ایران [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 53-78]
پیشرانشناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده خبرگزاریها در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 47-68]
پیوند اجتماعیعوامل مؤثر بر ارتقاء پیوند اجتماعی شهروندان با طراحی تئاتر آیینی در محیطهای شهری: مطالعه موردی اردبیل [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 191-215]
ت
تئاتر آیینیعوامل مؤثر بر ارتقاء پیوند اجتماعی شهروندان با طراحی تئاتر آیینی در محیطهای شهری: مطالعه موردی اردبیل [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 191-215]
تبریزبررسی الگوهای زبانی در نامگذاری مراکز کسبوکار شهر تبریز [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 109-125]
تبلیغات تجاری نشریاتبازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 217-244]
تجربه زیسته شبکههای اجتماعیاستفاده از شبکههای اجتماعی و شکلگیری فرهنگ جوانی در جوانان تهرانی کاربر فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 103-138]
تحلیل گفتمانبازنمایی زن در جوکهای جنسیتی؛ تحلیل گفتمان انتقادی جوکهای جنسیتی در مورد زنان در شبکههای موبایلی [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 31-52]
تحلیل گفتمانبازنمایی و تحلیل گفتمان انتقادی ـ لاکانی الگوی خانوادۀ داعش در فضای مجازی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 33-51]
تحلیل گفتمانتحلیل گفتمان شبکه کودک «جمجونیور» در نظم گفتمانی هویت مطلوب زنانه [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 53-84]
تحلیل گفتمان انتقادیتحلیل گفتمان انتقادی کتاب امریکن اینگلیش فایل با استفاده از مدل ون دایک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 186-205]
تحلیل گفتمان فضاسیاست خاطره در فضای شهری: مطالعه موردی موزههای تأسیسی پس از انقلاب در شهر تهران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 164-183]
تحلیل محتوابازنمایی طلاق در سینمای دهه هشتاد ایران [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 79-107]
تحلیل و طراحی الزاماتالزامات طراحی و راهاندازی شبکه اجتماعی مجازی اختصاصی برای نخبگان ایرانی [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 145-173]
تشخصآوری زبانیچگونگی تغییرات زبان گفتاری از ترکی به فارسی در دو دهه گذشته و مقاومت در مقابل تغییر در حال حاضر: پژوهش نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 109-127]
تغییرات زبان گفتاریچگونگی تغییرات زبان گفتاری از ترکی به فارسی در دو دهه گذشته و مقاومت در مقابل تغییر در حال حاضر: پژوهش نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 109-127]
تفسیری برساختیچگونگی تغییرات زبان گفتاری از ترکی به فارسی در دو دهه گذشته و مقاومت در مقابل تغییر در حال حاضر: پژوهش نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 109-127]
تقدیرگراییگفتمانشناسی «قسمت» در زبان و فرهنگ مردم ایران [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 129-149]
تلگراممشاهده مشارکتی در گروههای تلگرامی؛ راهنمای عمل و نمونه موردی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 53-79]
تلویزیونپیامدهای همگرایی اینترنت و تلویزیون بر سیاستگذاری رسانهای در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 7-45]
تنشهای ساختاریتجربه احساس ناامنی زنان در فضاهای شهری [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 7-30]
تنظیم مقرراتپیامدهای همگرایی اینترنت و تلویزیون بر سیاستگذاری رسانهای در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 7-45]
ج
جامعهشناسی زبانتحلیل بهکارگیری دشواژه در فیلمهای سینمای ایران از منظر جامعهشناسی زبان و رابطه آن با جنسیت بازیگران [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 151-166]
جامعهشناسی طنزتحلیل تماتیک جوکهای مبادله شده در برنامه «اتاق جوک» [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 81-108]
جامعههراسیتجربه احساس ناامنی زنان در فضاهای شهری [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 7-30]
جبران خسارتعوامل رافع مسئولیت مدنی رسانههای جمعی در نظام حقوقی ایران [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 29-51]
جغرافیای فرهنگی ایرانپوشاک سنتی زنان در جغرافیای فرهنگی ایران [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 53-78]
جلال طبقات فرادستچگونگی تغییرات زبان گفتاری از ترکی به فارسی در دو دهه گذشته و مقاومت در مقابل تغییر در حال حاضر: پژوهش نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 109-127]
جنسیتبازنمایی زن در جوکهای جنسیتی؛ تحلیل گفتمان انتقادی جوکهای جنسیتی در مورد زنان در شبکههای موبایلی [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 31-52]
جنسیتتحلیل تماتیک جوکهای مبادله شده در برنامه «اتاق جوک» [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 81-108]
جنسیتتحلیل بهکارگیری دشواژه در فیلمهای سینمای ایران از منظر جامعهشناسی زبان و رابطه آن با جنسیت بازیگران [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 151-166]
جوکتحلیل تماتیک جوکهای مبادله شده در برنامه «اتاق جوک» [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 81-108]
جوکهای جنسیتیبازنمایی زن در جوکهای جنسیتی؛ تحلیل گفتمان انتقادی جوکهای جنسیتی در مورد زنان در شبکههای موبایلی [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 31-52]
ح
حق اختراعواکنش نظام مالکیت فکری امریکا در برابر احتکار اختراعات: مطالعه موردی پرونده ایبی [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 7-27]
خ
خانقاهتحلیل انسانشناختی طریقت قادریه طالبانی در منطقه اورامانات لهون [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 149-170]
خانوادهبازنمایی طلاق در سینمای دهه هشتاد ایران [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 79-107]
خانوادهبازنمایی و تحلیل گفتمان انتقادی ـ لاکانی الگوی خانوادۀ داعش در فضای مجازی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 33-51]
خبرگزاریشناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده خبرگزاریها در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 47-68]
د
داعشبازنمایی و تحلیل گفتمان انتقادی ـ لاکانی الگوی خانوادۀ داعش در فضای مجازی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 33-51]
دانشگاه گیلانتأثیر رفتار اطلاعیابی بر عملکرد پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
دراویشتحلیل انسانشناختی طریقت قادریه طالبانی در منطقه اورامانات لهون [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 149-170]
دشواژهتحلیل بهکارگیری دشواژه در فیلمهای سینمای ایران از منظر جامعهشناسی زبان و رابطه آن با جنسیت بازیگران [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 151-166]
دلبستگیعوامل مؤثر بر ارتقاء پیوند اجتماعی شهروندان با طراحی تئاتر آیینی در محیطهای شهری: مطالعه موردی اردبیل [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 191-215]
دلفیشناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده خبرگزاریها در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 47-68]
دولتمردانخوانش شهروندان از نقض قانون توسط نخبگان:مطالعه موردی حضور دولتمردان در شبکه اجتماعی فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 139-162]
دیگریتحول بازنمایی دیگری در انیمیشنهای برنده جایزه اسکار [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 85-105]
ذ
ذکرتحلیل انسانشناختی طریقت قادریه طالبانی در منطقه اورامانات لهون [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 149-170]
ر
رجزتحلیل کارکرد ارتباطی رجزهای یاران امام حسین(ع) در قیام عاشورا [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 167-190]
ردۀ شغلیبررسی الگوهای زبانی در نامگذاری مراکز کسبوکار شهر تبریز [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 109-125]
رسانهتحول بازنمایی دیگری در انیمیشنهای برنده جایزه اسکار [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 85-105]
رسانه اجتماعیتأثیر استفاده از رسانههای جمعی و اجتماعی بر همگرایی بین قومی در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 69-101]
رسانهجمعیتأثیر استفاده از رسانههای جمعی و اجتماعی بر همگرایی بین قومی در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 69-101]
رسانههای جمعیعوامل رافع مسئولیت مدنی رسانههای جمعی در نظام حقوقی ایران [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 29-51]
رفتار اطلاعیابیتأثیر رفتار اطلاعیابی بر عملکرد پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
روابط حضوریتأثیر استفاده از رسانههای جمعی و اجتماعی بر همگرایی بین قومی در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 69-101]
روزنامه اطلاعاتکارکرد فرهنگی آگهیهای تجاری مرتبط با زنان در روزنامه اطلاعات (1305-1320) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 175-202]
روندشناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده خبرگزاریها در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 47-68]
ز
زبان ترکیچگونگی تغییرات زبان گفتاری از ترکی به فارسی در دو دهه گذشته و مقاومت در مقابل تغییر در حال حاضر: پژوهش نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 109-127]
زباهنگ جبرگراییگفتمانشناسی «قسمت» در زبان و فرهنگ مردم ایران [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 129-149]
زندگی روزمرهاستفاده از شبکههای اجتماعی و شکلگیری فرهنگ جوانی در جوانان تهرانی کاربر فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 103-138]
زن و زنانگیکارکرد فرهنگی آگهیهای تجاری مرتبط با زنان در روزنامه اطلاعات (1305-1320) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 175-202]
سرمایه فرهنگیبررسی جامعهشناختی تأثیر سرمایه فرهنگی بر ارتباطات بین فردی با تأکید بر مدارای اجتماعی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 7-31]
سرمایۀ اجتماعیتأثیر فناوریهای جدید بر اوقات فراغت و سرمایۀ اجتماعی جوانان [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 127-147]
سماعتحلیل انسانشناختی طریقت قادریه طالبانی در منطقه اورامانات لهون [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 149-170]
سیاست خاطرهسیاست خاطره در فضای شهری: مطالعه موردی موزههای تأسیسی پس از انقلاب در شهر تهران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 164-183]
سیاستگذاریپیامدهای همگرایی اینترنت و تلویزیون بر سیاستگذاری رسانهای در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 7-45]
سینمای ایرانبازنمایی طلاق در سینمای دهه هشتاد ایران [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 79-107]
ش
شبکه اجتماعیالزامات طراحی و راهاندازی شبکه اجتماعی مجازی اختصاصی برای نخبگان ایرانی [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 145-173]
شبکه جمجونیورتحلیل گفتمان شبکه کودک «جمجونیور» در نظم گفتمانی هویت مطلوب زنانه [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 53-84]
شبکههای اجتماعی مجازیخوانش شهروندان از نقض قانون توسط نخبگان:مطالعه موردی حضور دولتمردان در شبکه اجتماعی فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 139-162]
ض
ضدقهرمانمؤلفههای فیلمنامه دینی در سریالهای تلویزیونی (با نگاهی به سریالهای مختارنامه و بازی تاج وتخت) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 203-232]
ط
طریقت قادریهتحلیل انسانشناختی طریقت قادریه طالبانی در منطقه اورامانات لهون [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 149-170]
طلاقبازنمایی طلاق در سینمای دهه هشتاد ایران [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 79-107]
ع
عطش ارتباطتجربه احساس ناامنی زنان در فضاهای شهری [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 7-30]
علل رافععوامل رافع مسئولیت مدنی رسانههای جمعی در نظام حقوقی ایران [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 29-51]
عملکرد پژوهشیتأثیر رفتار اطلاعیابی بر عملکرد پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
ف
فراغت مجازیتأثیر فناوریهای جدید بر اوقات فراغت و سرمایۀ اجتماعی جوانان [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 127-147]
فرهنگپوشاک سنتی زنان در جغرافیای فرهنگی ایران [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 53-78]
فرهنگکاویگفتمانشناسی «قسمت» در زبان و فرهنگ مردم ایران [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 129-149]
فرهنگ کردتحلیل انسانشناختی طریقت قادریه طالبانی در منطقه اورامانات لهون [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 149-170]
فضاهای همگانیِ شهریتجربه احساس ناامنی زنان در فضاهای شهری [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 7-30]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتتأثیر فناوریهای جدید بر اوقات فراغت و سرمایۀ اجتماعی جوانان [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 127-147]
فناوریهای ارتباطیبازنمایی و تحلیل گفتمان انتقادی ـ لاکانی الگوی خانوادۀ داعش در فضای مجازی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 33-51]
فیسبوکخوانش شهروندان از نقض قانون توسط نخبگان:مطالعه موردی حضور دولتمردان در شبکه اجتماعی فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 139-162]
فیسبوکتقابلهای اخلاقی در تعاملات کاربران ایرانی رسانههای اجتماعی (مطالعه شش رویداد در یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام) [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 207-233]
فیلمنامه دینی و غیردینیمؤلفههای فیلمنامه دینی در سریالهای تلویزیونی (با نگاهی به سریالهای مختارنامه و بازی تاج وتخت) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 203-232]
فیلمهای سینماییتحلیل بهکارگیری دشواژه در فیلمهای سینمای ایران از منظر جامعهشناسی زبان و رابطه آن با جنسیت بازیگران [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 151-166]
ق
قانونگریزیخوانش شهروندان از نقض قانون توسط نخبگان:مطالعه موردی حضور دولتمردان در شبکه اجتماعی فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 139-162]
قرارداد لیسانسواکنش نظام مالکیت فکری امریکا در برابر احتکار اختراعات: مطالعه موردی پرونده ایبی [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 7-27]
قسمتگفتمانشناسی «قسمت» در زبان و فرهنگ مردم ایران [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 129-149]
قهرمانمؤلفههای فیلمنامه دینی در سریالهای تلویزیونی (با نگاهی به سریالهای مختارنامه و بازی تاج وتخت) [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 203-232]
قومیتتحلیل تماتیک جوکهای مبادله شده در برنامه «اتاق جوک» [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 81-108]
قیام عاشوراتحلیل کارکرد ارتباطی رجزهای یاران امام حسین(ع) در قیام عاشورا [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 167-190]
ک
کارکرد گراییتحلیل کارکرد ارتباطی رجزهای یاران امام حسین(ع) در قیام عاشورا [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 167-190]
کتب آموزشی زبان خارجیتحلیل گفتمان انتقادی کتاب امریکن اینگلیش فایل با استفاده از مدل ون دایک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 186-205]
کلیشه جنسیتیبازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 217-244]
ل
لاکلا و موفتحلیل گفتمان شبکه کودک «جمجونیور» در نظم گفتمانی هویت مطلوب زنانه [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 53-84]
لباسپوشاک سنتی زنان در جغرافیای فرهنگی ایران [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 53-78]
م
محتکران اختراعواکنش نظام مالکیت فکری امریکا در برابر احتکار اختراعات: مطالعه موردی پرونده ایبی [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 7-27]
مدارای اجتماعیبررسی جامعهشناختی تأثیر سرمایه فرهنگی بر ارتباطات بین فردی با تأکید بر مدارای اجتماعی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 7-31]
مذهبتحلیل تماتیک جوکهای مبادله شده در برنامه «اتاق جوک» [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 81-108]
مسئولیت اجتماعیعوامل رافع مسئولیت مدنی رسانههای جمعی در نظام حقوقی ایران [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 29-51]
مسئولیت مدنیعوامل رافع مسئولیت مدنی رسانههای جمعی در نظام حقوقی ایران [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 29-51]
مشارکت سیاسیخوانش شهروندان از نقض قانون توسط نخبگان:مطالعه موردی حضور دولتمردان در شبکه اجتماعی فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 139-162]
مشاهده مشارکتیمشاهده مشارکتی در گروههای تلگرامی؛ راهنمای عمل و نمونه موردی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 53-79]
معماریعوامل مؤثر بر ارتقاء پیوند اجتماعی شهروندان با طراحی تئاتر آیینی در محیطهای شهری: مطالعه موردی اردبیل [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 191-215]
منش و میدانبررسی جامعهشناختی تأثیر سرمایه فرهنگی بر ارتباطات بین فردی با تأکید بر مدارای اجتماعی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 7-31]
منطق فرهنگی جوانیاستفاده از شبکههای اجتماعی و شکلگیری فرهنگ جوانی در جوانان تهرانی کاربر فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 103-138]
موزهسیاست خاطره در فضای شهری: مطالعه موردی موزههای تأسیسی پس از انقلاب در شهر تهران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 164-183]
ن
نامگذاریبررسی الگوهای زبانی در نامگذاری مراکز کسبوکار شهر تبریز [دوره 17، شماره 33، 1395، صفحه 109-125]
نخبگان سیاسیخوانش شهروندان از نقض قانون توسط نخبگان:مطالعه موردی حضور دولتمردان در شبکه اجتماعی فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 139-162]
نرمافزارهای موبایلیتحلیل تماتیک جوکهای مبادله شده در برنامه «اتاق جوک» [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 81-108]
نظام مالکیت فکریواکنش نظام مالکیت فکری امریکا در برابر احتکار اختراعات: مطالعه موردی پرونده ایبی [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 7-27]
نیازها و چالشهاالزامات طراحی و راهاندازی شبکه اجتماعی مجازی اختصاصی برای نخبگان ایرانی [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 145-173]
ه
همگان شخصیمشاهده مشارکتی در گروههای تلگرامی؛ راهنمای عمل و نمونه موردی [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 53-79]
همگراییپیامدهای همگرایی اینترنت و تلویزیون بر سیاستگذاری رسانهای در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 7-45]
همگراییاقوامتأثیر استفاده از رسانههای جمعی و اجتماعی بر همگرایی بین قومی در ایران [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 69-101]
هویت زنانهتحلیل گفتمان شبکه کودک «جمجونیور» در نظم گفتمانی هویت مطلوب زنانه [دوره 17، شماره 36، 1395، صفحه 53-84]
هویت فرهنگیاستفاده از شبکههای اجتماعی و شکلگیری فرهنگ جوانی در جوانان تهرانی کاربر فیسبوک [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 103-138]
هویتیابیبازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان [دوره 17، شماره 35، 1395، صفحه 217-244]
ی
یوتیوبتقابلهای اخلاقی در تعاملات کاربران ایرانی رسانههای اجتماعی (مطالعه شش رویداد در یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام) [دوره 17، شماره 34، 1395، صفحه 207-233]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد