آ

  • آریانی قیزقاپان، ابراهیم مدل‌سازی نقش عوامل سازمانی در پرسه‌‌زنی اینترنتی کارکنان دانشگاهی با شبکۀ عصبی مصنوعی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 175-195]

  • آزموده، فهیمه اقدام پژوهی رویداد استارت‌آپی (شتاب): مسجد طراز اسلامی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 275-297]

  • آگاه، وحید ممیزی اخلاقی، سیاسی و فرهنگی- اجتماعی آثار سینمایی در حقوق موضوعه و رویه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 197-220]

ا

  • ابراهیمی، هاجر مؤلفه های نشر حرفه ای و پیامدهای حرفه ای نبودن نشر ایران؛ با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 261-286]

  • احمدپور، احمد علی مقایسه تغییرات در گرایش سه نسل از جوانان شهر تهران به کسب خبر [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 91-118]

  • اردکانی فرد، زهرا روزنامه‌نگاری دین در ایران؛ تحلیل‌محتوای خبرگزاری‌های رسمی در سال 1399 [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 123-150]

  • اسفندیاری، شهاب نظام «دیگری‌سازی» در سریال آمریکایی دنیای غرب (با تأکید بر انگاره‌های رؤیای آمریکایی) [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 7-33]

  • اسلامی تنها، علی اصغر «همشناسی فرهنگی» به‌مثابه الگوی ارتباطات میان‌فرهنگی در قرآن؛ رویکردی تطبیقی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 7-30]

  • افشانی، سیدعلیرضا کاوشی زمینه‌مند در باب چگونگی واسازی خود در شبکۀ روابط درون/ میان فردی در افراد داغدیده در مواجهه با مرگ‌های غیرمنتظره [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 277-314]

  • اکبرزاده جهرمی، سیدجمال‌الدین گفتمان‌کاوی برنامه معرفتی تلویزیون؛ مورد مطالعه: مجله علوم انسانی زاویه [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 317-345]

  • امیری، جهاندار مقایسه تغییرات در گرایش سه نسل از جوانان شهر تهران به کسب خبر [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 91-118]

  • انصاری، باقر شناسایی و ارزیابی راهکارهای حمایت از حریم خصوصی کودکان در فضای مجازی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 151-171]

ب

  • باب‌الحوائجی، فهیمه مؤلفه های نشر حرفه ای و پیامدهای حرفه ای نبودن نشر ایران؛ با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 261-286]

  • باصری، علی سرمایۀ فرهنگی و ذائقۀ فرهنگی مصرف کتاب در میان شهروندان شهر تهران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 239-260]

  • بایگان، سید مجید تحلیل ساختاری فرهنگ ارتباطات کاری مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ کار مشارکتی، عملکرد شغلی و سرمایۀ اجتماعی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 299-327]

  • بذرپاش، مهرداد نقش صداوسیما در توسعۀ بازار بازی های دیجیتال ایرانی با رویکرد راهبرد اقیانوس آبی [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 209-238]

  • براتلو، فاطمه بازتاب سیاست‌های فرهنگی در مطبوعاتِ عصر ناصری [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 173-191]

  • بنی هاشمی، سیدمحسن تحلیل نحوۀ بازنمایی غذا در برنامه های تغذیه ای تلویزیون داخلی [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 149-190]

  • بهمنی، مهرزاد گفتمان‌کاوی برنامه معرفتی تلویزیون؛ مورد مطالعه: مجله علوم انسانی زاویه [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 317-345]

پ

  • پیکری، حمیدرضا شناسایی عوامل مؤثر بر جذابیت سایت‌های خبری [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 287-316]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، سمیه رابطۀ میان میزان و نوع مصرف رسانه‌ای (رادیو و تلویزیون) با مهارت‌های زندگی شهروندان تهرانی [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 329-364]

  • ترابی اقدم، محمود نظام «دیگری‌سازی» در سریال آمریکایی دنیای غرب (با تأکید بر انگاره‌های رؤیای آمریکایی) [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 7-33]

  • تربتی، سروناز رابطۀ میان میزان و نوع مصرف رسانه‌ای (رادیو و تلویزیون) با مهارت‌های زندگی شهروندان تهرانی [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 329-364]

  • تسلیمی طهرانی، رضا شریعتی و بنیان‌گذاران جامعه شناسی (بررسی نحوۀ ارتباط اندیشه‌های شریعتی و تفکرات بنیان‌گذاران جامعه‌شناسی) [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 221-248]

  • تقی پور، فائزه شناسایی عوامل مؤثر بر جذابیت سایت‌های خبری [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 287-316]

ج

  • جبارپور، فائزه تأثیر برجسته‌سازی شبکه‌ای رسانه‌ها و ارتباطات بین‌فردی بر نگرش مردم ایران به مردم و دولت امریکا [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 35-56]

  • جعفری، سیده طناز الگوی مدیریت کیفیت محتوا در روزنامه‌های محلی ایران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 125-148]

  • جواهریان، حمیدرضا تحلیل وضعیت صنعت بازی‌های ایرانی تلفن همراه برای رقابت در بازارهای جهانی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 31-61]

ح

  • حریری، نجلا مؤلفه های نشر حرفه ای و پیامدهای حرفه ای نبودن نشر ایران؛ با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 261-286]

  • حسنی، محمد تحلیل ساختاری فرهنگ ارتباطات کاری مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ کار مشارکتی، عملکرد شغلی و سرمایۀ اجتماعی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 299-327]

  • حسنیان، غزاله تحلیل نحوۀ بازنمایی غذا در برنامه های تغذیه ای تلویزیون داخلی [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 149-190]

  • حسین زاده فرمی، مهدی عوامل موثر بر هویت بریکولاژ در بین نوجوانان و جوانان (مورد مطالعه شهر کرج ) [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 315-339]

  • حمیدپور، خیری هویت‌یابی واقعی‌ ـ ‌وانمودی دختران در سیالیتِ فضای مجازی: مطالعۀ کیفی دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 61-94]

  • حیدری، آرمان هویت‌یابی واقعی‌ ـ ‌وانمودی دختران در سیالیتِ فضای مجازی: مطالعۀ کیفی دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 61-94]

خ

  • خاتمی مقدم، سید محسن نقش صداوسیما در توسعۀ بازار بازی های دیجیتال ایرانی با رویکرد راهبرد اقیانوس آبی [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 209-238]

  • خالق خواه، علی مدل‌سازی نقش عوامل سازمانی در پرسه‌‌زنی اینترنتی کارکنان دانشگاهی با شبکۀ عصبی مصنوعی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 175-195]

  • خانیکی، هادی امواج سیاسی برآمده از مناظره‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران: مطالعه اخبار مطبوعات در بازه زمانی دهم تا بیست و چهارم خردادماه 1392 [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 119-148]

  • خانیکی، هادی روابط قدرت دخیل در صورت‎بندی گفتمانی مسئلۀ آب ایران در روزنامه های شرق و ایران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 35-62]

د

  • درفشی، احمدرضا تحلیل وضعیت صنعت بازی‌های ایرانی تلفن همراه برای رقابت در بازارهای جهانی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 31-61]

ر

  • راه پیمافرد، فاطمه تبیین عوامل مؤثر بر مشارکت شبکه‌ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 375-410]

  • رحمانزاده، سیدعلی شناخت رابطۀ میزان تعامل کاربران در اینستاگرام با نحوۀ پرداخت سوژه‌های خبری (مطالعۀ تطبیقی اینستاگرام خبرگزاری صداوسیما و بی‌بی‌سی فارسی) [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 149-174]

  • رضایی، علی اکبر تبلیغات محصولات فرهنگی و ارائۀ مدل مناسب تبلیغاتی در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 219-247]

  • روحانی، علی کاوشی زمینه‌مند در باب چگونگی واسازی خود در شبکۀ روابط درون/ میان فردی در افراد داغدیده در مواجهه با مرگ‌های غیرمنتظره [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 277-314]

ز

  • زاهد بابلان، عادل مدل‌سازی نقش عوامل سازمانی در پرسه‌‌زنی اینترنتی کارکنان دانشگاهی با شبکۀ عصبی مصنوعی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 175-195]

س

  • ساعی، منصور الگوهای ارتباطات میان‌فردی والدین و فرزندان در خانواده (تحلیل تجربۀ فرزندان در خانواده ‏های تهرانی) [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 297-328]

  • سبحانی، عبدالرضا تحلیل نحوۀ بازنمایی غذا در برنامه های تغذیه ای تلویزیون داخلی [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 149-190]

  • سعادتی، مجید شناخت رابطۀ میزان تعامل کاربران در اینستاگرام با نحوۀ پرداخت سوژه‌های خبری (مطالعۀ تطبیقی اینستاگرام خبرگزاری صداوسیما و بی‌بی‌سی فارسی) [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 149-174]

  • سعدآبادی، علی اصغر اقدام پژوهی رویداد استارت‌آپی (شتاب): مسجد طراز اسلامی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 275-297]

  • سعدی‌پور، اسماعیل شناخت رابطۀ میزان تعامل کاربران در اینستاگرام با نحوۀ پرداخت سوژه‌های خبری (مطالعۀ تطبیقی اینستاگرام خبرگزاری صداوسیما و بی‌بی‌سی فارسی) [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 149-174]

  • سلطانی فر، محمد تبلیغات محصولات فرهنگی و ارائۀ مدل مناسب تبلیغاتی در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 219-247]

  • سلطانی فر، محمد شناسایی و ارزیابی راهکارهای حمایت از حریم خصوصی کودکان در فضای مجازی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 151-171]

  • سلگی، منا روزنامه‌نگاری دین در ایران؛ تحلیل‌محتوای خبرگزاری‌های رسمی در سال 1399 [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 123-150]

  • سلیمان نژاد، محمد عوامل موثر بر هویت بریکولاژ در بین نوجوانان و جوانان (مورد مطالعه شهر کرج ) [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 315-339]

  • سلیمانی ساسانی، مجید فرهنگ شهرت و کنشگری سلبریتی‌ها در اینستاگرام از نظر کاربران ایرانی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 341-374]

ش

  • شاه‌قاسمی، احسان تدوین اولویت کدهای مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی؛ مورد مطالعه: شهروندان شهر تهران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 7-34]

  • شریفی ساعی، محمدحسین تاریخ بیداری زنان؛ بازنمایی مسائل زنان و خانواده در روزنامه نگاری دوران مشروطه [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 63-98]

  • شفیعی، ندا تببین سیاست‌های رسانه‌ای ایران در قبال مسایل زیست محیطی از منظر صاحبنظران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 35-59]

  • شمس، حدیثه عشق آنلاین و گونه‌های آن در فضای مجازی؛ مطالعۀ کاربران شهر کاشان در سال 1399 [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 193-218]

  • شمس، معصومه پیامدها و تجلیات «تِم» مهمانی در عملکرد سلبریتی‌ها در شام ایرانی 2 [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 201-227]

  • شهبازی، مهدی فرهنگ شهرت و کنشگری سلبریتی‌ها در اینستاگرام از نظر کاربران ایرانی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 341-374]

ص

  • صالحی امیری، سیدرضا تبلیغات محصولات فرهنگی و ارائۀ مدل مناسب تبلیغاتی در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 219-247]

  • صداقت، حمید هویت‌یابی واقعی‌ ـ ‌وانمودی دختران در سیالیتِ فضای مجازی: مطالعۀ کیفی دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 61-94]

  • صدیقیان بیدگلی، آمنه وضعیت انحرافات سایبری در میان دانشجویان دانشگاه‌های تهران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 95-121]

  • صلواتیان، سیاوش تحلیل وضعیت صنعت بازی‌های ایرانی تلفن همراه برای رقابت در بازارهای جهانی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 31-61]

ط

  • طاهری کیا، حامد پروژۀ تطهیر فرهنگ شنیداری و میدان موسیقی در دهۀ شصت ایران [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 143-164]

ع

  • عقیلی، سید وحید تببین سیاست‌های رسانه‌ای ایران در قبال مسایل زیست محیطی از منظر صاحبنظران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 35-59]

  • علی پوردرویشی، زهرا سرمایۀ فرهنگی و ذائقۀ فرهنگی مصرف کتاب در میان شهروندان شهر تهران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 239-260]

غ

  • غمامی، سیدمحمدعلی «همشناسی فرهنگی» به‌مثابه الگوی ارتباطات میان‌فرهنگی در قرآن؛ رویکردی تطبیقی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 7-30]

ف

  • فتحی، ابراهیم مقایسه تغییرات در گرایش سه نسل از جوانان شهر تهران به کسب خبر [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 91-118]

  • فرامرزیانی، پروانه شناسایی و ارزیابی راهکارهای حمایت از حریم خصوصی کودکان در فضای مجازی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 151-171]

  • فرتاش، کیارش اقدام پژوهی رویداد استارت‌آپی (شتاب): مسجد طراز اسلامی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 275-297]

  • فرشیدنیک، فرزانه نقش «پروژه های هنرمحور» در ترمیم عاطفی آسیب دیدگان بحران های طبیعی (تحلیل روان‌شناختی پروژه های هنرمحور پس از حوادث آتش سوزی در استرالیا) [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 229-268]

  • فرقانی، محمدمهدی روزنامه‌نگاری دین در ایران؛ تحلیل‌محتوای خبرگزاری‌های رسمی در سال 1399 [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 123-150]

  • فرهادی، محمد تحلیل گفتمان به‌مثابه تحلیل پراکسیس؛ یک تکنیک اجرای تجربی [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 191-208]

  • فهیمی فر، علی اصغر نظام «دیگری‌سازی» در سریال آمریکایی دنیای غرب (با تأکید بر انگاره‌های رؤیای آمریکایی) [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 7-33]

ق

  • قاسمی نژاد، عبدالرحیم سیاست‌ها و شیوه‌های جذب ارتباط‌گیران در شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ مورد مطالعه کانال‌های فارسی پرمخاطب در تلگرام [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 63-89]

  • قاضی زاده، خشایار تحلیل بازتاب هویت ایرانی‌ـ ‌اسلامی در طراحی شخصیت‌های انسانی دو اثر پویانمایی ایرانی در مسیر باران و فهرست مقدس [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 105-142]

  • قاضی زاده، علی تحلیل بازتاب هویت ایرانی‌ـ ‌اسلامی در طراحی شخصیت‌های انسانی دو اثر پویانمایی ایرانی در مسیر باران و فهرست مقدس [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 105-142]

  • قدیمی، بهرام سرمایۀ فرهنگی و ذائقۀ فرهنگی مصرف کتاب در میان شهروندان شهر تهران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 239-260]

  • قربانی، بدیع رابطۀ میان میزان و نوع مصرف رسانه‌ای (رادیو و تلویزیون) با مهارت‌های زندگی شهروندان تهرانی [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 329-364]

  • قربانی، سینا فرهنگ شهرت و کنشگری سلبریتی‌ها در اینستاگرام از نظر کاربران ایرانی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 341-374]

  • قره داغی، ایرج تبلیغات محصولات فرهنگی و ارائۀ مدل مناسب تبلیغاتی در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 219-247]

  • قلاوندی، حسن تحلیل ساختاری فرهنگ ارتباطات کاری مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ کار مشارکتی، عملکرد شغلی و سرمایۀ اجتماعی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 299-327]

  • قنبری باغستان، عباس تأثیر برجسته‌سازی شبکه‌ای رسانه‌ها و ارتباطات بین‌فردی بر نگرش مردم ایران به مردم و دولت امریکا [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 35-56]

  • قیومی، عباسعلی تبلیغات محصولات فرهنگی و ارائۀ مدل مناسب تبلیغاتی در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 219-247]

ک

  • کاشفی فر، مهدی نگرش نسلها به تمایزات بین‌نسلی در ایران بر مبنای جامعه ‎پذیری رسانه ای [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 57-80]

  • کچویان، حسین انقلابات؛ ظهور جمعی امر قدسی و تأسیس نظم اجتماعی [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 7-35]

  • کوثری، مسعود پیامدها و تجلیات «تِم» مهمانی در عملکرد سلبریتی‌ها در شام ایرانی 2 [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 201-227]

  • کوثری، مسعود تحلیل گفتمان انتقادی بازنمایی تقابل‌های گفتمانی فیلم «به‌وقت شام» با رویکرد وَن لیوون [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 99-124]

گ

  • گنجی، محمد عوامل موثر بر هویت بریکولاژ در بین نوجوانان و جوانان (مورد مطالعه شهر کرج ) [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 315-339]

ل

  • لطفی، کیوان امواج سیاسی برآمده از مناظره‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران: مطالعه اخبار مطبوعات در بازه زمانی دهم تا بیست و چهارم خردادماه 1392 [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 119-148]

م

  • محمد اسماعیل، صدیقه سرمایۀ فرهنگی و ذائقۀ فرهنگی مصرف کتاب در میان شهروندان شهر تهران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 239-260]

  • محمدامینی، میثم مطالعۀ تجربۀ استفاده از رسانه‌های دیداری از منظر نظریۀ ذهن بسط‌یافته [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 81-104]

  • محمدی، اکبر انقلابات؛ ظهور جمعی امر قدسی و تأسیس نظم اجتماعی [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 7-35]

  • محمدی سیجانی، فاطمه شناسایی عوامل مؤثر بر جذابیت سایت‌های خبری [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 287-316]

  • مراثی، محسن کارکردهای «پیکربندی‌اجتماعی» به‌مثابه هنر اجتماعی با تکیه بر اندیشه‌های جوزف بویز [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 249-276]

  • مسعودی، امیدعلی الگوی مدیریت کیفیت محتوا در روزنامه‌های محلی ایران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 125-148]

  • مطلبی، داریوش مؤلفه های نشر حرفه ای و پیامدهای حرفه ای نبودن نشر ایران؛ با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 261-286]

  • مظفری، افسانه تبیین عوامل مؤثر بر مشارکت شبکه‌ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 375-410]

  • مظفری، افسانه شناسایی و ارزیابی راهکارهای حمایت از حریم خصوصی کودکان در فضای مجازی [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 151-171]

  • معینی کیا، مهدی مدل‌سازی نقش عوامل سازمانی در پرسه‌‌زنی اینترنتی کارکنان دانشگاهی با شبکۀ عصبی مصنوعی [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 175-195]

  • ملکی، ساره کارکردهای «پیکربندی‌اجتماعی» به‌مثابه هنر اجتماعی با تکیه بر اندیشه‌های جوزف بویز [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 249-276]

  • منتظرقائم، مهدی نگرش نسلها به تمایزات بین‌نسلی در ایران بر مبنای جامعه ‎پذیری رسانه ای [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 57-80]

  • مهدیزاده، سید محمد منابعِ نشانه‌ای و هویت‌یابیِ درون‌متنی؛ برساختِ رسانه‌ایِ خود و دیگری در سریال میهن [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 165-200]

  • مهدیزاده، سیدمحمد گفتمان‌کاوی برنامه معرفتی تلویزیون؛ مورد مطالعه: مجله علوم انسانی زاویه [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 317-345]

  • موسوی، سیدکمال الدین عشق آنلاین و گونه‌های آن در فضای مجازی؛ مطالعۀ کاربران شهر کاشان در سال 1399 [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 193-218]

  • موسوی، سیده ثریا روابط قدرت دخیل در صورت‎بندی گفتمانی مسئلۀ آب ایران در روزنامه های شرق و ایران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 35-62]

  • موسوی حق شناس، سید میلاد تدوین اولویت کدهای مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی؛ مورد مطالعه: شهروندان شهر تهران [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 7-34]

  • مومنی، علی تحلیل گفتمان انتقادی بازنمایی تقابل‌های گفتمانی فیلم «به‌وقت شام» با رویکرد وَن لیوون [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 99-124]

ن

  • نادعلیان، احمد کارکردهای «پیکربندی‌اجتماعی» به‌مثابه هنر اجتماعی با تکیه بر اندیشه‌های جوزف بویز [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 249-276]

  • نجفی، مهدی سرمایۀ فرهنگی و ذائقۀ فرهنگی مصرف کتاب در میان شهروندان شهر تهران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 239-260]

  • ندایی، امیرحسن نظام «دیگری‌سازی» در سریال آمریکایی دنیای غرب (با تأکید بر انگاره‌های رؤیای آمریکایی) [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 7-33]

  • نصراللهی، اکبر شناخت رابطۀ میزان تعامل کاربران در اینستاگرام با نحوۀ پرداخت سوژه‌های خبری (مطالعۀ تطبیقی اینستاگرام خبرگزاری صداوسیما و بی‌بی‌سی فارسی) [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 149-174]

  • نصراللهی، محمدصادق سیاست‌ها و شیوه‌های جذب ارتباط‌گیران در شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ مورد مطالعه کانال‌های فارسی پرمخاطب در تلگرام [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 63-89]

  • نصراللهی، محمدصادق تحلیل ارتباطی مشتقات «ربط» در قرآن کریم [دوره 23، شماره 59، 1401، صفحه 249-274]

  • نصیری، بهاره شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های اثرگذار بر سبک زندگی خانوادۀ دیجیتال در شهر تهران [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 269-296]

  • نعمتی انارکی، داود تبیین عوامل مؤثر بر مشارکت شبکه‌ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 375-410]

  • نعمتی انارکی، داود الگوی مدیریت کیفیت محتوا در روزنامه‌های محلی ایران [دوره 23، شماره 60، 1401، صفحه 125-148]

  • نعیمی، نگین کاوشی زمینه‌مند در باب چگونگی واسازی خود در شبکۀ روابط درون/ میان فردی در افراد داغدیده در مواجهه با مرگ‌های غیرمنتظره [دوره 23، شماره 57، 1401، صفحه 277-314]

و

  • وحیدی، محمدمهدی منابعِ نشانه‌ای و هویت‌یابیِ درون‌متنی؛ برساختِ رسانه‌ایِ خود و دیگری در سریال میهن [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 165-200]

ی

  • یادگاری، محمدحسن نگرش نسلها به تمایزات بین‌نسلی در ایران بر مبنای جامعه ‎پذیری رسانه ای [دوره 23، شماره 58، 1401، صفحه 57-80]