قرآن کریم.
ابوالمعالی، خدیجه (1390). پژوهش کیفی از نظریه تا عمل، تهران: نشر علم.
بازرگان، عباس (۱۳۹۱). روشهای تحقیق کیفی و آمیخته، تهران: نشر دیدار.
بهمنآبادی، فاطمه؛ ملیحه جمشیدی و کیوان صالحی (1394). «بازنمایی ادراک کودکان پیشدبستانی از پدیده حجاب: مطالعه بهروش پدیدارشناسی»،تهران: کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم رفتاری.
جلالی، رستم (1391). «نمونهگیری در پژوهش کیفی»، مجله تحقیقات کیفی در علوم سلامت، شماره 4: 320-310.
حسنی، حسین و عبدالحسین کلانتری (1396). «تحلیل پدیدارشناختی تجربۀ زیسته کاربران شبکههای اجتماعـی تصـویـری اینستاگرام در ایـران»، فصلنامه علمی «مطالعات فرهنـگ ـ ارتبـاطات»، شماره 40: 63-33.
خانیکی، هادی و محمود بابائی (1390). «فضای سایبر و شبکههای اجتماعی»، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی، شماره 1: 96-71.
ربیعی، علی و فرشته محمدزاده یزد (1391). «آسیبشناسی فضای مجازی؛ بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر انزوای اجتماعی دانشجویان»، فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، شماره 6: 60-42.
زندوانیان، احمد؛ مریم حیدری؛ ریحانه باقری و فاطمه عطارزاده (1392). «آسیبهای فضای مجازی در بین دانشآموزان دختر»، مطالعات فرهنگ ـارتباطات، شماره 23: 216-195.
سمیعیانی، محمد و حمیدرضا حاجی محمدجواد خشکه (1394). «تبیین فرصتها، چالشها و کارکردهای فضای مجازی در ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی»، مجله بصیرت و تربیت اسلامی، شماره 35: 154-122.
صالحی، کیوان؛ عباس بازرگان؛ ناهید صادقی و محسن شکوهییکتا (1394). «بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته معلمان از آسیبهای احتمالی ناشی از اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی». فصلنامه مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، شماره 9: 99-59.
صباغی، فاطمه؛ کیوان صالحی و علی مقدمزاده (1396). «بازنمایی ادراک و تجربه زیسته زوجین از علل بروز جدایی عاطفی: مطالعهای به روش پدیدارشناسی». پژوهشهای مشاوره (تازهها و پژوهشهای مشاوره سابق)، شماره 62: 31-4.
عبدالخانی، علی (1394). «تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) درزمینهٔ فتنه، یک مطالعه کیفی»، مجله مطالعات بیداری اسلامی، شماره 7: 118-79.
غفوری، آرزو و کیوان صالحی (1395). «بازنمایی فرآیند شکلگیری دگرگونیهای ارزشی در افراد با محوریت زنان»، فصلنامه مطالعات اجتماعی-روانشناختی زنان، شماره 4: 208-157.
فرخنیا، رحیم و اعظم لطفی (1390). «بررسی تأثیر فضای مجازی اینترنت بر مدگرایی»، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، شماره 22: 115-92.
کشن زارع، رقیه و کیوان صالحی (1394). «بازنمایی آسیبهای شبکههای اجتماعی تلفن همراه برای دانشجویان: یک مطالعه کیفی». دومین کنفرانس بینالمللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی، استانبول.
نظری، هدایت؛ زهرا طاهری؛ کتایون بختیار و رضا حسینآبادی (1396). «بررسی شیوه زندگی متأثر از فضای مجازی و تأثیر آن بر سلامت روان»، فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه علوم لرستان، شماره 4: 87-76.
نوروزی، مجتبی؛ ابوالفضل کاظمی و سیده فاطمه شاهمرادی (1396). «راهکارهای تربیت دینی در فضای مجازی با تأکید بر آموزههای قرآن و سیره رضوی»، فصلنامه فرهنگ رضوی، شماره 19: 211-177.
هاتف، مهدی (1386). «امنیت در فضای مجازی(چالشها و چشماندازها)»، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 15: 71-47.
یاسمینژاد، عرفان؛ اکرم آزادی و محمدرضا امویی (1391). «فضای مجازی، امنیت اجتماعی، راهبردها و استراتژیها»، همایش ملی صنایع فرهنگی نقش آن در توسعۀ پایدار.
Ghafoori, A., & Salehi, K. (2017). Using Action Research to Promote Performance of Working with Computer for First High School Students, Proceedings of INTED Conference, Valencia, Spain.
Glaser, B. G., & Strauss, A. L. (1967). The Discovery of Grounded Theory, A Division of Transaction Publishers, New Brunswick (U.S.A.) and London (U.K.).
Harrison, C. (2006). Cyberspace and Child Abuse Images, Affilia, University of Warwick, Coventry, England, 21(4), 365-379.
James, C. (2016). Cybersecurity Threats Challenges Opportunities, creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0.
Morrow, R., Rodriguez, A. & King, N. (2015). Colaizzi’s descriptive phenomenological method. The Psychologist, 28(8), 643-644.
Salehi, K., & Golafshani, N. (2010). Using mixed methods in research studies: an opportunity with its challenges. International journal of multiple research approaches, 4, 186 – 191.
Scotland, J. (2012). Exploring the Philosophical Underpinnings of Research: Relating Ontology and Epistemology to the Methodology and Methods of the Scientific, Interpretive, and Critical Research Paradigms, English Language Teaching, 5(9), 9-16.
Teddlie, C., & Tashakkori, A. (2009). Foundations of Mixed Method Research: Integrating Quantitative and Qualitative Techniques in the Social and Behavioral Sciences, London: Sage Publications.
Walsh, I., Holton, J. A., Bailyn, L., Fernandez, W., Levina, N. & Glaser, B. (2015). What Grounded Theory Is A Critically Reflective Conversation Among Scholars: Organizational Research Methods, 18(4), 581-599