منابع و مآخذ
ایمان، محمدتقی و محمودرضا نوشادی (1390). «تحلیل محتوای کیفی». پژوهش، شماره 2: 44-15.
تبریزی، منصوره (1393). «تحلیل محتوای کیفی از منظر رویکردهای قیاسی و استقرایی». فصلنامه علوم اجتماعی، شماره 64: 138-105.
خانیزاد، رحیم (۱۳۹۴). «تأمین مالی جمعی، ابزار نوین تأمین مالی در بستر شبکههای اجتماعی در خدمت کارآفرینی و نوآوری». دومین کنفرانس بینالمللی ابزار و تکنیکهای مدیریت، تهران: مؤسسه اطلاعرسانی نارکیش.
زرندی، سعید؛ محسن افشارپور و سجاد عساکره (1394). «مطالعه تطبیقی مدلهای کسبوکار پلتفرمهای برتر تأمین مالی جمعی در جهان». فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت توسعه فناوری، شماره 2: 150-127.
شریعتی، روزبه (1395). «سنجش آمادگی بهکارگیری روش کسبوکار تأمین مالی جمعی سرمایهای در ایران». پایاننامه کارشناسی ارشد. تهران. دانشگاه علامه طباطبائی.
صلواتیان، سیاوش؛ عبدالعلی علیعسگری و مهدی محسنی (1395). «شناسایی شیوههای نوین تأمین مالی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران». فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، شماره 86: 25-9.
قلیپور، آرین و علی پیراننژاد (1387). «ارتقای اعتماد عمومی و دموکراسی الکترونیک، تبیین نقش دولت الکترونیک». فصلنامه مدرس علوم انسانی، شماره 56: 256-219.
مؤمنیراد، اکبر؛ خدیجه علیآبادی، هاشم فردانش و ناصر مزینی (1392). «تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل، اعتبار و نتایج». فصلنامه اندازهگیری تربیتی، شماره 14: 222-187.
نوریمحب، صابر (1397). «امکانسنجی تأمین مالی جمعی تولیدات نمایشی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران». پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، تهران: دانشگاه صداوسیما.
یاسمی، فاطمه (1396). «مطالعه تطبیقی روشهای متعارف و نوین تأمین مالی تولید فیلمهای سینمایی در ایران و هالیوود». پایاننامه کارشناسی ارشد اقتصاد هنر. مشهد، دانشگاه بینالمللی امام رضا(ع).
Agrawal, A., Catalini, C., & Goldfarb, A. (2015). Crowdfunding: Geography, social networks, and the timing of investment decisions. Journal of Economics & Management Strategy, 24(2), 253-274.
Beaulieu, T. Y., Sarker, S., & Sarker, S. (2015). A Conceptual Framework for Understanding Crowdfunding. Communications of the Association for Information Systems, 1-37.
Belleflamme, P., Lambert, T., & Schwienbacher, A. (2011). Crowdfunding: Tapping the right crowd. Journal of business venturing, 29(5), 585-609.
Braet, O., Spek, S., & Pauwels, C. (2015). Crowdfunding The Movies: A Business Analysisof Crowdfinanced Moviemaking in Small Geographical Markets. Journal of Media Business Studies, 1-23.
Burns, N., & Grove, S. K. (2005). The practice of nursing research; conduct, critique, and utilization (5th ed ed.). Philadelphia, PA: Elsevier Saunders.
Cohen, J. (2016). A Study on the History and Functionality of Real Estate Crowdfunding. Joseph Wharton Scholars. Retrieved from https://repository.upenn.edu/joseph_wharton_scholars/19
Cohen, L., & Manion, L. (1986). Research Methods in Education. London: Routledge.
Colombo, M. G., Franzoni, C., & Rossi–Lamastra, C. (2015). Internal social capital and the attraction of early contributions in crowdfunding. Entrepreneurship theory and practice, 39(1), 75-100.
Elo, S., & Kyngäs, H. (2008). The qualitative content analysis process. The Journal of Advanced Nursing (JAN), 62(1), 107-115. doi:https://doi.org/10.1111/j.1365-2648.2007.04569.x
Fanea-Ivanovici, M. (2019). Filmmaking and Crowdfunding: A Right Match?. Sustainability, 11(3), 799.
Ferreira, F., & Pereira, L. (2018, June). Success factors in a reward and equity based crowdfunding campaign. In 2018 IEEE International Conference on Engineering, Technology and Innovation (ICE/ITMC) (pp. 1-8). IEEE.
Ferreira, Francisco; & Pereira, Leandro. (2018). Success Factors in a Reward and Equity Based Crowdfunding Campaign. Presented at the 2018 IEEE International Conference on Engineering, Technology and Innovation (ICE/ITMC).
Frydrych, D., Bock, A. J., Kinder, T., & Koeck, B. (2014). Exploring Entrepreneurial Legitimacy in Reward-Based Crowdfunding. Venture Capital, 16(3), 247-269. doi:10.1080/13691066.2014.916512
Glaser, B. G., & Strauss, A. L. (1967). The Discovery of Grounded Theory: The Strategies for Qualitative Research. The Qualitative Report, 2(4).
Hemer, J. (2011). A snapshot on crowdfunding (No. R2/2011). Working papers firms and region.
Hong, Sounman; & Ryu, Jungmin. (2018). The role of government in crowdfunding for achieving co-funding of public projects.
Hossain, M. (2015). Crowdsourcing in business and management disciplines: an integrative literature review. Journal of Global Entrepreneurship Research, 5(1), 21.
Hossain, M., & Oparaocha, G. O. (2017). Crowdfunding. Entrepreneurship Research Journal, 7(2), p. 600.
Howe, J. (2006). The rise of crowdsourcing. Wired magazine, 14(6), 1-4.
Hsieh, H.-F., & Shannon, S. E. (2005). Three Approaches to Qualitative Content Analysis. Qualitative Health Research (QHR). doi:https://doi.org/10.1177/1049732305276687
Ibrahim, N., & Verliyantina. (2012). The Model of Crowdfunding to Support Small and Micro Businesses in Indonesia Through a Web-based Platform. Procedia Economics and Finance, 4, 390-397. doi:https://doi.org/10.1016/S2212-5671(12)00353-X
Kuti, M., & Madarász, G. (2014). Crowdfunding. Public Finance Quarterly, 59(3), 355.
Laycock, R A. (2015). Crowdfunding and Independent Screen Content Production in Australia: A direct economic relationship between producer and audience. Thesis for: Masters of Research in Film.
Massolution, C. L. (2015). Crowdfunding industry report. See http://reports. crowdsourcing. org/index. php.
Mateus, A. A. R. (2016). The Role of Online Crowdfunding Communities in Funding Cycle Success: Evidence from Kickstarter.
Motylska-Kuzma, A. (2018). Crowdfunding and Sustainable Development. Sustainability, 10(12), 4650.
Ordanini, A., Miceli, L., Pizzetti, M., & Parasuraman, A. (2011). Crowd-funding: transforming customers into investors through innovative service platforms. Journal of service management, 22(4), 443-470.
Paakkarinen, P. (2016). Success Factors in Reward based and Equity based Crowdfunding in Finland. Master's thesis. Department of Information and Service Economy, Aalto University.
Pallerols, G. R. (2013). The Role of Social Media in Successful Crowdfunding for Independent Film Projects: A Spanish and American Perspective. Valencia: the comunication audovisual documentation e historia de arte.
Lin, W., & Phillips, R. A. (2017). Success Factors and Barriers for Crowdfunding Campaigns for Arts-Based Projects in the UK. IUP Journal of Entrepreneurship Development, 14(3), 45-65.
Ruijer. (2016). Proactive Transparency in the United States and the. American Review of Public Administration, 1-22.
Shirky, C. (2008). Here comes everybody: The power of organizing without organizations. Penguin.
Sørensen, I. E. (2012). Crowdsourcing and outsourcing: the impact of online funding and distribution on the documentary film industry in the UK. Media, Culture & Society, 34(6), 726-743.
statista. (2018). Average amount of money raised per crowdfunding campaign worldwide from 2014 to 2016 (in U.S. dollars). Retrieved from The Statistics Portal: https://www.statista.com/statistics/757196/crowdfunding-average-amount-raised-worldwide
Štofa, T., & Zoricak, M. (2016). Selected Success Factors of Crowdfunding Projects. European Financial System.
Świerczyńska-Kaczor, U., & Kossecki, P. (2016). The role of Polish crowdfunding platforms in film productions - an exploratory study. 2016 Federated Conference on Computer Science and Information Systems (FedCSIS), (pp. 1289-1296).
Thürridl, C., & Kamleitner, B. (2016). What goes around comes around? Rewards as strategic assets in crowdfunding. California management review, 58(2), 88-110.
Vulkan, N., Åstebro, T., & Sierra, M. F. (2016). Equity crowdfunding: A new phenomena. Journal of Business Venturing Insights, 5, 37-49.
Wilkinson, D., & Birmingham, P. (2003). Using Research Instruments: A Guide for Researchers. London: Routledge.