منابع و مأخذ
اسدی، محمد (1390). رفتار مصرف کننده در سینما. بازیابی شده در 10 خرداد 96:
http://www.myindustry.ir
پرده سینما (1389). جایگاه سینمای ایران در سطح جهان کجاست؟. بازیابی از پایگاه تحلیلی سینمای ایران و جهان در 8 خرداد 1396:
http://cinscreen.com
سزاوار حبیبی، الهام (1386). عوامل مؤثر برجذب تماشاگران فیلمهای سینمایی ایرانی به سالنهای سینما. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه علامه طباطبائی.
فرهنگی، علیاکبر؛ حسن قلی پور، افسانه مظفری و احتسام رشیدی (1391). «طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور». مجله مدیریت بازرگانی، شماره7: 17-38.
فضلی، زهرا (بتا). گزارشی از غروب اقبال فیلمهای ایرانی در بازارهای جهانی، خانه سینما. بازیابی از:
http://oldkhanehcinema.ir
گیاهی، یاسمن (1391).«راهکارهای بهبود حضور در بازار بینالمللی فیلم ایران». نشریه هنرهای زیبا- هنرهای موسیقی و نمایشی، شماره 43: 33- 40.
ماهری اسفنجانی، بهمن (1391). رسانههای اجتماعی در کسبوکار. وبلاگ ماهری اسفندیاری. بازیابی از:
http://bmahery.ir
ماهری، مهنوش و منیره حسینی (1393). «بررسی تأثیرات بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر نام تجاری در ایران: شبکه نگاری یک انجمن اینترنتی». فصلنامه پژوهشهای مدیریت در ایران، شماره 4: 139 - 159.
محمدرضا، مرجان (1390). شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت رسانههای اجتماعی، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه علامه طباطبایی.
مهدی زاده، عبدالله (1378). «ترفندهای تبلیغاتی سینمای هالیوود». مجله نقد سینما، شماره 18: 83 - 89.
ویکیپدیا. تحلیل شبکههای اجتماعی، بازیابی از:
yon.ir/SPlew
Ahmed, Pervaiz K & Rafiq, Mohammad. (1995). Using the 7Ps as a generic marketing mix: an exploratory survey of UK and European marketing academics. Marketing Intelligence & Planning, 4-15.
Armstrong, Gary & Kotler, Philip. (2000). Marketing:An introduction.United state of America: Prentice Hall.
Durie, John & Pham, Annika & Watson, Neil. (1999). هhe Film Marketing Handbook: A Practical Guide to Marketing Strategies for Independent Films. Madrid: MEDIA.
Groote M, De. (2002). Impact of E-Commerce Innovation on Marketing Management. McMaster University.
Gunelius, S. (2011). Minute social media marketing. New York: Mc graw hill.
Kalyanam, Kirthi; McIntyre, Shelby. (2002). The E-Marketing Mix. Department of Marketing Leavey.Vol. 30, Issue 4
Kaplan, J. (2013). Turning Followers into Dollars: The Impact of Social Media on a Movie’s Financial Performance. Undergraduate Economic Review, vol. 9, no. 1, Article.
Karayanni, Despina; Baltas, George. (2002). Web Site Characteristics and Business. Marketing Intelligence & Planning, 2 -21.
Kerrigan, Finola. (2010). Film marketing in Europe: bridging the gap between policy and practice. Elsevier/Butterworth-Heinemann.
Kotler, Philip & Keller, Kevin lane. (2008). Marketing Management (13 ed.).New Dehli: Prentice Hall.
Kotler, Philip. (2002). Marketing Moves. Harvard Business school.
Mendoza, Nick. (2010). How Digital Marketing Helped ‘Avatar’ Break the Box Office. Retrieved from mediashift:
http://mediashift.org/2010/02/how-digital-marketing-helped-avatar-break-the-box-office039/
Mohammed, Rafi. (2001). Internet Marketing. Mc Grow Hill.
Pride, William &, O. C. Ferrell. (2010).Marketing. Canada: South western cengage learning.
Nowell-Smith, Geoffrey. (1997). The oxford history of world cinema:The definitive history of cinema worldwide. United kingdom: oxford univesity press.
Tuohimaa, S. (Autumn 2010). The Role Of Internet In Marketing Premiering. Finland.