جولایی، سودابه ؛ حاجی بابایی، فاطمه؛ جلال، عزت جعفر؛ و بحرانی، ناصر.(1390). بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات پرستاری ارایه شده در مراکز آموزشی درمانی. مجله دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران(حیات)، دوره17، شماره 1، صص 44-35.
حسنی، فرنود؛ سلطانی، سهیلا (1387). ماهنامه عصر فناوری اطلاعات، آبان ماه، شماره 37.
حسینی، میرزا حسن؛ احمدی نژاد، مصطفی؛ و قادری، سمیه.(1389). بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان؛ مطالعه موردی بانک تجارت. بررسی های بازرگانی، شماره 42، 88-97.
حقیقی کفاش، مهدی ؛ اکبری، مسعود.(1390). اولویتبندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل ECSI. مجله مدیریت بازاریابی، شماره 10.
حکمتنیا، حسن؛ موسوی، میرنجف.(1386). سنجش میزان و عوامل مؤثر بر رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری مطالعه موردی؛ شهر یزد. مجله جغرافیا و توسعه، بهار و تابستان 86.
خواجوند، نورعلی ؛ حسینی لرگانی، مریم (1379)، بررسی تحلیلی نتایج فرمهای نظرسنجی هشتمین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم، گزارش.
رضائی، مسعود.(1383). مدلهای شاخص رضایتمندی مشتری. کنفرانس زنجیره تامین.
سرمدسعیدی، سهیل.، و محمودیان، امیر.(1381). خدمات پس از فروش: ابزار مهم بازاریابی. ماهانه بازاریابی، شماره 23.
گور، رابرت ند.(1379). چرا انسانها شورش میکنند؟. ترجمه علی مرشدی زاد. پژوهشکده مطالعات راهبردی. تهران.
مرتضوی، سعید و حدادیان، علیرضا.(1384). سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط(توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران). پیام مدیریت، شماره 15 و 16، صص 60- 37.
ملکی، آناهیتا و دارابی، ماهان.(1387). روشهای مختلف اندازهگیری رضایت مشتری. ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، شماره 3، سال اول، 32-27.
محمدی، اسماعیل.(1382). مشتریمداری؛ تکریم ارباب رجوع. تهران: نشر پارسا.
محمدی، حسین.(1381). رشد تجارت خارجی از نتایج برگزاری نمایشگاه موفق است. مجله بررسیهای بازرگانی.
Arasli, H., Katircioglu, S.T., & Smadi, S.M. (2005). "A comparison of service quality in the banking industry, some evidence from Turkish and Greek speaking areas in cyprus". International Journal of Bank Marketing, Vol. 23, No.7, pp 508-526.
Brady, M.K., Cronin, J.J., & Brand, R.R.(2002), "Performance only measurement of service quality: a replication and extension". Journal Of Business Research, Vol. 55, No. 1, pp. 17-13.
Bruhn, M., & Grund, M.(2000). "Theory, development and implementation of national customer satisfaction index": the swiss index of customer satisfaction, Vol. 11, , No. 7.
Cronin, J.J., & Taylor, S.A. (1992). "Measuring service quality: a reexamination and extension". Journal of Marketing, Vol. 56.
Hayes, J., and Dredge, F. (1998). Managing Customer Service. Gower Publishing, Hampshire.
Hill, N.(2000). Customer satisfaction measurement: how not to do, how to do it and why it should be done.
Jamal, A., and Naser, K. (2002). "Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking". International Journal of Bank Marketing, Vol. 20, No. 4, 146-160.
Johansson, P., Oleni, M., & Fridlund, B. (2002). "Patient satisfaction with nursing care in the context of health care": a literature study. Scand J Caring Sci. Vol. 16, No. 4, pp. 337-44.
McMullan, Rosalind. (2005). A multiple-item scale for measuring customer loyalty development. Journal of Service Marketing, Vol. 19, No.7, 470- 481.
Ndubisi, N.O. (2007). "Relationship marketing and Customer loyalty". Marketing Intelligence & Planning, Vol. 25, No. 1, 98-106.
Oliver, R. L. (1997). Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consume. Irwin, Mc Graw – Hill Company
Othman, A., & Owen, L. (2002). "Adoption & measuring customer service quality in eslamik banks". International Journal of Islamic Financial Services, Vol. 3, No. 1.
Parasuraman, A., Zethaml, V.A., & Berry, L.L. (1998). "SERVQUAL: a multiple-item scale for measuring consumer perceptions of service quality". Journal of Retailing, Vol. 64, No. 1, pp. 12-40.
Webster, F. (1994). Market driven management. New York: John- Wiley publishing.