هم‌گرایی رسانه‌ای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون

طاهر روشندل‌اربطانی؛ احمد کوهی

دوره 13، شماره 20 ، اسفند 1391، ، صفحه 143-168

چکیده
  ورود رسانه‌های جدید رقم‌زنندة عصر جدید هم‌گرایی رسانه‌ها می‌باشد. بر اساس نظریة فرهنگ هم‌گرایی، رسانه‌های جدید رسانه‌های مشارکتی هستند و مخاطبان، تولیدگران و مشارکت‌جویان در چرخة محتوا می‌باشند. این تحول به‌نظر می‌رسد موجب تغییر فرهنگ مصرف رسانه‌ای شده ‌است. نحوة جدید استفاده از تلویزیون در فرهنگ ...  بیشتر