بررسی نگرش مخاطبان دربارۀ تأثیر پیام‏های سلامت تلویزیون

هادی خانیکی؛ حبیب راثی تهرانی

دوره 12، شماره 15 ، آذر 1390، ، صفحه 151-187

چکیده
  طراحی پیام‏های سلامت مقوله‏ای میان‏رشته‏ای است که از حوزۀ ارتباطات سلامت و مطالعه‏های نوین ارتباطات و آموزش بهداشت نشئت گرفته است. آنچه در این مقاله بدان پرداخته‏ایم، بررسی میزان تأثیر پیام‏های سلامت بر مخاطبان تلویزیون است. پرسش مهم مقاله این است که چگونه رسانه‏ای مانند تلویزیون از طریق تولید و پخش پیام‏ها و اطلاعات ...  بیشتر