ایروانی، محمدجواد (1391). طراحی مفهوم الگوی استخراج ویژگیهای نهادی یکی از نهادهای انقلاب اسلامی، تهران، مرکز راهبردی یکی از نهادهای انقلاب اسلامی
بوتان، کارل و هزلتون، ونیسیت (1378). نظریههای روابط عمومی، ترجمه علیرضا دهقان، تهران، مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها
حبیبی، سید ابوالفضل (1386). روابط عمومی: تاریخچه، اصول، مفاهیم و کاربرد، روزنامه ایران، سال سیزدهم، شماره 3641
خاکی، غلامرضا (1376). نقش تعهد سازمانی در بهرهوری، تهران، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نامه پژوهش، شماره 5: 202- 195.
سفیدی، هوشمند (1394). راهبردهای عملی روابط عمومی، انتشارات دنیای تغذیه، موسسه فرهنگی آرمان: 74
سفیدی، هوشمند (1394). روابط عمومی هوشمند، انتشارات دنیای تغذیه و سلامت: 10
سفیدی، هوشمند (1394). مبانی الگوی اسلامی ایرانی روابط عمومی، نشر تغذیه:2
سلطانی فر، محمد و مؤمنی نورآبادی (1394). روابط عمومی هوشمند، انتشارات دنیای تغذیه و سلامت: 60
شکرخواه، یونس (1374). خبر، تهران، مرکز گسترش آموزشی رسانهها
شکری خانقاه، حمید (1394). روابط عمومی هوشمند، انتشارات دنیای تغذیه و سلامت: 36- 35
ضیایی پرور، حمید (1387). بررسی وضعیت استفاده وزارتخانههای ایران از فناوریهای کاربردی روابط عمومی الکترونیک و ارائه یک مدل "EPR"، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، رساله دکتری علوم ارتباطات اجتماعی، گرایش روزنامهنگاری
ضیایی پرور، حمید (1388). فناوریهای کاربردی روابط عمومی الکترونیکی، تهران، انتشارات سیمای شرق، چاپ دوم، جلد دوم
عابدی جعفری، حسن و همکاران (1390). تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روش ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی، اندیشه مدیریت راهبردی، سال 5، شماره 2، شماره پیاپی 10: 198-151.
عسلی، قاسم (1395). تبیین شاخصهای مدیریت روابط عمومی الکترونیک در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تبریز، دانشکده علوم انسانی، گروه علوم ارتباطات اجتماعی، پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد.
کهن، گوئل (1357). مردمداری (روابط عمومی)، انتشارات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی:53
کهن، گوئل (1377). مدلی چهاروجهی در تعیین اثربخشی سازمانها، یک روششناسی علمی برای محاسبه اثربخشی سیستمها، فصلنامه مطالعات مدیریت، شماره 20
مجیدی قهرودی، نسیم و گلستانی، کبری (1390). پادکست و روابط عمومی الکترونیک، فصلنامه مطالعاتی رسانهای، سال ششم، شماره 13:58-19
مسعودی، امید (1393). روابط عمومی اسلامی، کارگزار روابط عمومی
یحیایی ایلهای، احمد (1394). الگوی کاربردی مدیریت علمی روابط عمومی، تهران، انتشارات سیمای شرق، چاپ اول
Braun, V. & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology,
Cutlip, scott (1995). The un seen power: public Relations: AHistory,Lawrence Erlbaum Associates.
Grunig, l. A. (1994). Apositive Relativist philosophy of public Relations in: Armbrecht, woltgang & ulfzabel (eds).normative Aspekte der public
LAWSHE, C. H (1975). A quantitative approach to content validity, phrsonnhl psychoi.ogy, purdue university. Vol. 28, 563-575.
Morgan,D.W. Krejcie, R, V.(1970). Determining sample size for research activities. Educational and Psychological Measurement, 30, 607-610
Parsons, T. (1937). The stracture of social Action. Ny: Mcgraw-Hill
Scott.m. cutlip (1995). public relations history، the universityof gergia usa. Bem, D J. (1967). Self perception: An alternative interpretation of cognitive dissonancephenomena.Psychological Review, 74, 183-200.
Selznic,Philip(1996). In Stitutionlism old and new. Administra tive science Quarterly,Vol.41pp.277-278
Tench,R.& L. yeomans (2006). Exploring public Relations, Harlow et al. prentice Hall
http://www.efqm.org/efqm-model/fundamental-concepts
www.shara.ir